محصولات نمایندگی اصلی کپی

محصولات نمایندگی اصلی کپی عبارتند از تمام ماشینهای اداری دارای برند معتبر .  نام دیگر دستگاه فتوکپی دستگاه کپی یا چاپ است . این دستگاه ماشینی است که کاغذ عمل رونوشت یا نسخه برداری را از اسناد یا عکسها بطور سریع و ارزان بوسیله آن انجام میدهد. بیشتر فتوکپی ها از فناوری استفاده میکنند که زیراکس نامیده میشود . فرآیند خشک در آن با استفاده از گرما انجام میگردد . کپی ها میتوانند از فناوری هایی نظیر کارتریج جوهرافشان استفاده کنند . زیراکس برای کپی اداری استاندارد است.

دستگاههای اداری کپی برای کپی برداری توسط زیراکس در سال ۱۹۵۹ معرفی شدند. فتوکپی بطور وسیعی در کسب و کار، آموزش و اداری به کار میرود. دستگاههای کپی به تدریج منسوخ شده اند چون اسناد دیجیتالی افزایش می یابند . محصولات نمایندگی اصلی کپی با راهکارهای نوین علمی در این مرکز تعمیر میگردد .

محصولات نمایندگی اصلی کپی

انواع محصولات نمایندگی اصلی کپی

مرکز تعمیرات کپی به فروش محصولاتنمایندگی کپی نیز اقدام می نماید. پروسه تعمیر ماشینهای اداری در این مرکز به دو شیوه انجام میگردد : سرویس در محل و سرویس در مرکز . چنانچه کاربران مایل باشند دستگاه خود را در مرکز تعمیر نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . نمایندگی مجاز کپی شرایطی را مهیا کرده است تا نیازی برای مراجعه به یک مکان فیزیکی باقی نماند .

کاربران انواع محصولات نمایندگی اصلی کپی میتوانند پس از تماس با این مرکز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند . مرکز تعمیرات کپی با اعزام کارشناس متخصص به همراه تجهیزات پیشرفته نسبت به رفع ایراد پیش امده در دستگاه مبادت می ورزد . استفاده از اصلحترین کارشناسان که چندین سال تجربه کاری دارند از مهمترین دلایل موفقت نمایندگی رسمی کپی میباشد 

معرفی محصولات نمایندگی اصلی کپی

کادر مجرب نمایندگی رسمی کپی علاوه بر تعمیر به معرفی محصولات کپی نیز مبادرت می ورزند . این دستگاه ها عبارتند از : پرینتر ، فکس و اسکنر  . مرکز تعمیر دستگاه کپی با تشکیل تیمی از کارشناسان خبره توانسته در سطح قابل قبولی به ارائه خدمات ریکاوری بپردازد . مهندسین نمایندگی رسمی کپی با ارائه خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته اند دست مراکز غیرمجاز را از فعالیت کوتاه کنند . تعمیرکاران این مرکز پس از بازیابی محصولات نمایندگی اصلی کپی به ارائه گارانتی نیز میپردازند .

کادرفنی نمایندگی کپی با حضور در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز و مدارک معتبر گشته اند .این مرکز تعمیرکاران خود را پس از ارزیابی و پشت سر گذاشتن آزمونهای متعدد علمی و نظری برگزیده است . به همین دلیل کارشناسان و مهندسین ما قادر به ارائه خدماتی مطابق با استانداردهای جهانی هستند .