اشتراک گذاری

قیمت دستگاه کپی

قیمت دستگاه کپی ، یکی از موارد مهم در هنگام خرید دستگاه کپی است . این موضوع آن قدر برای کاربران اهمیت دارد که برآن شدیم مقاله ای در این باره برای کاربران ماشین های اداری بنویسیم. د رصورتی که قصد خرید دستگاه کپی را دارید و در مورد قیمت دستگاه و عوامل موثر در قیمت دستگاه نیاز به کسب اطلاعات هستید ، توصیه می کنیم ، جهت مطالعه ی این مقاله با ما همراه شوید.

دستگاه های فتوکپی تنوع زیادی دارند. ازاین رو  در انتخاب دستگاه کپی مناسب باید دقت و مطالعه ی کافی داشته باشید. درمیان  ماشین های اداری، دستگاه کپی از جمله کالاهایی است که قیمت بالایی دارد. این دستگاه حتی از دستگاه های چندکاره لیزری هم گران تر است. دلیل این موضوع این است که ، توان ماهیانه دستگاه فتوکپی بسیار بیشتر از دستگاه های چند کاره است و قابلیت آن را دارد که چند ساعت متوالی در روز اسناد و فایل ها را کپی کند. لازم به ذکر است ،  مواد مصرفی دستگاه کپی که  تونر نام دارد حجم بالا و قیمت مناسب تری در قیاس با آنها دارد.

قیمت دستگاه کپی

عوامل موثر در قیمت دستگاه کپی

عوامل بسیاری در قیمت دستگاه کپی و انتخاب آن موثر هستند، در این بخش خلاصه ای از موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت دستگاه کپی ذکر خواهد شد. پیش از خرید دستگاه کپی این عوامل را بررسی کرده و از فروشنده جویا شوید و با توجه به نیاز خود دستگاه کپی را انتخاب نمایید.

قابلیت چاپ دورو

یکی از بهترین ویژگی‌های دستگاه‌های کپی پیشرفته برخوردار بودن از قابلیت چاپ دورو می‌باشد که موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربر می‌شود. در مشاغلی مانند انتشارات و همچنین اماکن تجاری که حجم کاری بالایی را در طی روز پشت سر می‌گذارند مهم‌ترین دغدغه صرفه‌جویی در زمان و به ویژه هزینه است خوشبختانه دستگاه‌های کپی که از قابلیت چاپ دورو برخوردار هستند توانسته‌اند کمک ویژه‌ای به کاربران در چنین مشاغلی بکنند. با خریداری دستگاه کپی که از قابلیت چاپ دورو برخوردار است دیگر مجبور نیستید که برای کپی گرفتن از اسناد پشت و رو از دو ورق استفاده کنید و هر بار کاغذ را بچرخانید تا دستگاه از آن طرف دیگر آن نیز کپی بگیرد. با این وجود هم در مصرف کاغذ و هزینه خریداری کاغذ صرفه جویی می‌شود و هم در زمان شما.

سیاه و سفید یا رنگی بودن دستگاه کپی

دستگاه‌های کپی سیاه و سفید همانطور که از نام آن‌ها پیداست تنها از قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید برخوردار هستند از این‌رو بدیهی است که قیمت دستگاه کپی رنگی از سیاه و سفید بیشتر است. متناسب با نیاز خود و همچنین اسنادی که قرار است چاپ کنید، می‌توانید هر یک از این دستگاه‌های کپی را خریداری کنید. شرکت‌ها و اداره‌جاتی که نوع کار آن‌ها با دستگاه کپی تنها به کپی گرفتن از مدارک محدود می‌شود از دستگاه کپی سیاه و سفید استفاده می‌کنند اما شرکت‌های معماری و طراحی که به چاپ اسناد رنگی نیاز دارند یک دستگاه کپی رنگی را به یک دستگاه کپی سیاه و سفید ترجیح می‌دهند و مجبورند که هزینه بیشتری را برای خرید آن بپردازند.

ایستاده و یا رومیزی بودن دستگاه کپی

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت دستگاه کپی، ایستاده بودن یا رومیزی بودن دستگاه کپی است. طبیعتاً دستگاه کپی ایستاده از حجم کاری بیشتری نسبت به دستگاه کپی رومیزی برخوردار است به همین دلیل هم قیمت بالاتری دارد. شرکت‌ها و اداره‌جاتی که از حجم کاری بالایی برخوردار هستند مجبورند تا هزینه بیشتری را تقبل کرده و یک دستگاه کپی ایستاده خریداری کنند اما شرکت‌هایی که در طول روز با امور چاپی زیادی روبه‌رو نیستند با صرف هزینه کمتر یک دستگاه کپی رومیزی خریداری می‌کنند.

قابلیت فیدر

یکی دیگر از بهترین قابلیت‌های دستگاه‌های کپی مدرن و پیشرفته که نقش بسزایی در افزایش قیمت دستگاه کپی دارد، قابلیت فیدر است که امکان ارسال مستقیم اسناد برای اسکن یا پرینت را فراهم می‌کند؛ از این‌رو دیگر لازم نیست که هر یک از اسناد را به صورت جداگانه بر روی شیشه دستگاه قرار دهید و زمان زیادی را از دست دهید. البته این قابلیت نیز مانند قابلیت چاپ دورو برای اماکن تجاری که حجم کاری بالایی دارند و دغدغه صرفه‌جویی در زمان را دارند مفید است.

حداکثر چاپ ماهیانه و روزانه دستگاه کپی

بدیهی است که هر چقدر میزان چاپ ماهیانه و روزانه دستگاه کپی بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. انتخاب و خرید دستگاه کپی براساس این مورد نیز به نیاز شما و همچنین حجم کاری که دارید بستگی دارد اگر امور چاپی شما در طول روز زیاد است باید دستگاه کپی با میزان چاپ بالا روزانه و ماهیانه خریداری کنید که در این صورت باید هزینه بیشتری هم متقبل شوید.

واحدهای تعمیرات کپی

جهت آشنایی با خدمات هر یک از واحدهای تعمیرات کپی وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

مطالعه ی اخبار در مرکز تعمیرات کپی

تازه ترین اخبار ماشین های اداری را در این بخش مطالعه نمایید.

معرفی محصولات در نمایندگی کپی

جهت مطالعه ی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ماشین های اداری  با ما همراه شوید.

لینک های مفید

 تعمیرات فتوکپی توشیبا / تعمیرات فتوکپی شارپ /تعمیرات پرینتر فوجیتسوتعمیرات پرینتر ریکوتعمیرات پرینتر سامسونگ /تعمیرات پرینتر کاننتعمیرات پرینتر زیراکس / تعمیرات پرینتر ریکو / تعمیرات پرینتر کانن / تعمیر پرینتر اچ پی / مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک / تعمیرات پرینتر سامسونگ / مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا / مرکز تعمیرات پرینتر کیوسرا / تعمیرات پرینتر زیراکس / تعمیرات پرینتر ریکو / تعمیرات پرینتر اچ پی

 تعمیرات پرینتر کیوسرا  / تعمیرات پرینتر کانن / تعمیرات پرینتر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات کپی / تعمیرات پرینتر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات کپی / تعمیرات کپی ریکو  / تعمیرات کپی کانن  / تعمیر کپی کونیکا مینولتا / تعمیر فتوکپی اچ پی  / تعمیر فتوکپی شارپ  / تعمیر کپی توشیبا  /  تعمیر فتوکپی کیوسرا / نمایندگی سامسونگ

تعمیرات کپی کیوسرا / نمایندگی کپی ریکو / تعمیرات ریکو/ تعمیرات کپی ریکو /تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو / مرکز تعمیرات کپی  /تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیرات کپی زیراکس /نمایندگی کونیکا مینولتاتعمیرات کونیکا مینولتاتعمیر کپی کونیکا مینولتا/تعمیرات کپی کیوسراتعمیر کپی شارپ/مرکز تعمیرات کپی کانن / تعمیرگاه دستگاه کپی کانن   / نمایندگی کپی کانن /   تعمیر دستگاه کپی رنگی کانن/تعمیرات کپی توشیبا / نمایندگی کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩