اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ AR-351

اگر تمایل به خرید فتوکپی شارپ AR-351 دارید، برای اطمینان از اصل بودن کالا می توانید از طریق نمایندگی مجاز کپی در مرکز سخت افزار ایران اقدام به خرید این دستگاه کنید. این مجموعه جزء مراکز مجاز فروش و تعمیرات تخصصی دستگاه های کپی است که مدل های مختلف این محصول را به صورت اورجینال عرضه می کند.

فرایند فروش در این مرکز توسط کارشناسان مجرب انجام می شود تا کاربران تجربه بهتری از خرید خود داشته باشند. بخش فروش نمایندگی دستگاه کپی توسط کارشناسانی اداره می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند و با مدل های مختلف این محصول آشنایی کامل دارند. همکاران ما مشاوره های تخصصی فروش را به شما ارائه می دهند تا به خوبی با مشخصات فنی فتوکپی مورد نظرتان آشنا شوید. به این ترتیب با اطلاعات کامل اقدام به خرید کرده و بیشترین بهره را از دستگاه خواهید برد. در ادامه اطلاعات بیشتری راجع به روند فروش فتوکپی شارپ AR-351 و خدمات آن به شما ارائه می دهیم.

فروش فتوکپی شارپ AR-351

فتوکپی شارپ AR-351 دستگاهی پرفروش

دستگاه فتوکپی شارپ AR-351 با داشتن قابلیت پرینت، اسکن سیاه و سفید و دورو یکی از سیستم های کاربردی و پرفروش شارپ تلقی می شود. این ماشین با مواد مصرفی ارزان قیمت و قدرت چاپ بالا توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. AR-351  با سرعت ۳۵ کپی و پرینت در دقیقه، مناسب برای چاپ روزانه ۵۰۰۰ برگ کپی می باشد. نکته ی دیگری که بر محبوبیت این سیستم افزوده است، حضور پررنگ قطعات مختلف سازنده ی فتوکپی شارپ AR-351 در بازار می باشد که تعمیر این دستگاه و استفاده ی چندین ساله از آن را ممکن می سازد.

ویژگی های بارز فتوکپی شارپ AR-351

فتوکپی شارپ AR-351 ماشین قدرتمندی است که امتیازات فراوانی دارد. این سیستم گزینه ی انتخابی مناسبی برای اداره ها و سازمان های بزرگ است. AR-351 به راحتی می تواند در شبکه های اتصالی عظیم الجثه نقش ایفا کند. سرعت چاپ بالای این سیستم پا به پای سخت افزار با کیفیت سازنده ی آن خدمت رسانی می نماید. به طور کلی شارپ تولید کننده ی محبوبی است که از دیرباز در حوزه‌ی فناوری شناخته‌شده بوده است. این شرکت همواره با درک نیاز مشتریانش، محصولاتی کامل روانه ی بازار می کند. فتوکپی شارپ AR-351 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محصولی فوق العاده است.

میخوای بدونی تعمیرات دستگاه کپی در تهران انجام میشه یا نه ؟ پس کلیک کن

مشخصات فنی فتوکپی شارپ AR-351

  • فتوکپی شارپ استوک اروپا : مدل : AR-351
  • سرعت چاپ : ۴۵ کپی در دقیقه
  • دابلکس : قابلیت چاپ پشت و رو
  • پرینت : قابلیت پرینت و اسکن
  • مخزن کاغذ : ۴ مخزن ۵۰۰ برگی کاغذ
  • سایز کاغذ : A6 الی A3
  • صفحه نمایشگر : کاملا لمسی
  • مواد مصرفی : تونر ( پودری )
  • ساخت : ژاپن
  • وضعیت دستگاه : دستگاه صد در صد استوک اروپا تضمینی
  • وضعیت چاپ : در حد عالی بدون نقطه
  • قیمت فروش : ۳۹۰۰۰۰۰ تومان
  • گارانتی ۱ ساله

 خدمات پس از فروش دستگاه کپی شارپ AR-351

خدمات پس از فروش به مجموعه خدماتی اشاره دارد که خریداران پس از خرید دستگاه مورد نظرشان دریافت می کنند. این خدمات تنها توسط مراکز معتبر ارائه شده و به نوعی ضامن اصل بودن کالا نیز هستند. مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز فروش و تعمیر انواع دستگاه فتوکپی، فعالیت های خود را تنها تا زمان فروش این محصولات محدود نکرده است. این مرکز در راستای تحقق شعار مشتری و نیل به اهداف خود در این زمینه، بعد از فروش فتوکپی شارپ AR-351 نیز کاربران خود را حمایت می کند. نصب و راه اندازی، رفع مشکلات عملکردی، تعمیرات تخصصی، شارژ کارتریج، سرویس های دوره ای، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات پس از فروش دستگاه کپی شارپ AR-351 به شمار می روند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این خدمات، با نمایندگی تعمیر کپی شارپ تماس بگیرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : آموزش تعویض درام

سرویس در محل فتوکپی شارپ AR-351

جا به جایی و حمل و نقل دستگاه های کپی حجیم کاری دشوار و هزینه بر است. از این رو نمایندگی دستگاه کپی جهت تعمیر و سرویس انواع ماشین های فتوکپی برندهای موجود در بازار از جمله فتوکپی شارپ AR-351 به ارائه ی خدمات سرویس در محل می پردازد. از این طریق کاربر قادر به تعمیر دستگاه مورد استفاده در منزل و یا محل کار خود خواهد بود و دیگر نیازی به جا به جایی نیست. تعویض درام، شارژ کارتریج، تعمیر یونیت دستگاه کپی، تعویض بلید و تعمیر برد از جمله تعمیراتیست که به صورت سرویس در محل ارائه می گردند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩