فروشگاه مرکزی کپی

فروشگاه مرکزی کپی با مدّنظر قرار دادن هدف کسب رضایت و احترام به حقوق مشتری به فعالیت میپردازد . علاقمندان به  برند های مختلف دستگاه کپی می توانند محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی مجاز کپی خریداری نمایند . لازم به ذکر است ، کارشناسان این مرکز همراه با کالا به ارائه گارانتی نیز مبادرت می ورزند . توصیه ما به کاربران ماشین های اداری این است که با درنظر گرفتن مزایا و معایب هر فروشگاه دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنند .

فروش یک امر تخصصی است، از این‌رو می‌بایست به دست کارشناسانی انجام گیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش تخصصی روز، از اطلاعات فنی مورد نیاز نیز بهره‌مند باشند. کارشناسان آگاه فروشگاه مرکزی کپی، ضمن سرعت‌بخشی به امر فروش، قادرخواهند بود تا تمامی اطلاعات تخصصیِ مورد نیازِ مشتریان را در اختیار آنان نهاده و از این طریق در داشتن یک انتخاب خوب و هوشمندانه به آنان کمک کنند. توصیه می نماییم جهت خرید محصولات کپی از مراجعه به مراکز نامعتبر جدا پرهیز نمایید ، این مراکز با ارائه کالای تقلبی به نام اصل کاربران را فریب می دهند . به این ترتیب با خرید از آن ها علاوه بر صرف هزینه وزمان ، کالایی تقلبی و کیفیت در دست خواهید داشت. فروشگاه مرکزی کپی کالای اصل را باقیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

فروشگاه مرکزی کپی

مشاوره پیش از فروش انواع ماشین های اداری

مشاوره  پیش از فروش ماشین های اداری دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. کارشناسان فروشگاه ماشین های اداری  با ارائه تخصصی ترین مشاوره ها، یک خرید مناسب، اصولی، استاندارد را به شما مژده می دهند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی کپی سبب می گردد تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای خریدار داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید. راه های ارتباط با کارشناسان از طریق سایت ، تلفن و مراجعه ی حضوری برای شما فراهم گشته است.

فروش دستگاه کپی

فروش انواع ماشین های اداری

فروشگاه مرکزی کپی انواع ماشین های اداری را به کاربران گرامی ارائه می نماید . تمامی محصولات در پکیجی اورجینال به فروش می رسند .  عرضه ی انواع ماشین های اداری ،  با قیمتی مناسب خریداران محترم را از گشت و گذارهای زمانبر، رهایی می بخشد. همچنین  این فرصت را فراهم شده است تا با دریافت تمامی خدمات پس از فروش، با صرف مدت زمانی اندک و به بهترین نحو ممکن نسبت به خرید دستگاه مورد نیاز اقدام نمایند. کاربران می توانند با اطمینان از اصل بودن کالا اقدام به خرید نمایند .  در این قسمت به ذکر برخی از ماشین های اداری که در این مرکز به فروش می رسد می پردازیم.

  • فروش انواع دستگاه کپی
  • فروش انواع پرینتر
  • فروش انواع فکس
  • فروش انواع مدل های اسکنر
  • فروش انواع دستگاه های چند کاره
  • ارائه ی خدمات پس از فروش کالا
  • فروش قطعات جانبی ماشین های اداری

فروش قطعات جانبی ماشین های اداری

از دیگر خدمات فروشگاه مرکزی کپی ، فروش قطعات جانبی ماشین های اداری است.  به این ترتیب هریک از دارندگان ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی ، پرینتر ، فکس و اسکنر می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش قطعات جانبی مورد نیازشان را تأمین و خریداری نمایند.

کلیه قطعات جانبی در فروشگاه مرکزی کپی شرکتی و ارجینال می باشد. مدیریت نمایندگی کپی معتقد است که ارائه ی کالای تقلبی خیانت به مشتری محسوب می گردد. جهت خرید قطعات جانبی نیز می توانید از خدمات مشاوره در این مرکز بهره مند گردید. در صورت نبود قطعه در ایران ، قطعه ی مورد نظر ازخارج وارد خواهد شد.

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، علاوه بر فروش انواع مدل های ماشین های اداری ، تمرکز خود را بر تعمیر تخصصی انواع برندهای دستگاه کپی ، پرینتر ، اسکنر ، فکس و دستگاه های چندکاره قرار داده است. خدمات نمایندگی کپی در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد.  این امر به منظور ارائه ی خدمات هر چه تخصصی‌تر و با کیفیت تر به  مشتریان گرامی امکان پذیر گشته است . مرکز تعمیرات کپی با تجهیز  این واحدها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است .  تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه ی «تعمیرات ماشین های اداری» و «فروش ماشین های اداری » برآورده  سازد.

 همچنین جهت تعمیرات هریک از مدل های ماشین های اداری از متخصصین  و تعمیرکاران محصول مورد نظر بهره گرفته ایم. در صورتی که تمایل دارید با خدمات ما در سایر واحدهای تعمیرات آشنا شوید، به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.