اشتراک گذاری

شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی، سرویس های مرتبط با تجهیزات چاپ نظیر شارژ تونر سبک و سنگین، شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی ، تعویض بلید و مواردی از این دست است. متقضایان سرویس های مذکور می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس را ثبت نمایند.

استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا واحد شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی و البته سایر واحدهای این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردند که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس ها و خدمات جانبی گشته است. جهت شارژ کارتریج از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

شارژ-کارتریج-تونر-دستگاه-کپی

شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج

یکی از مهم‌ترین نکات در شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است. بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود. 

در این میان کارتریج دستگاه های رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است. توجه داشته باشید که شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی یک کار سلیقه ‎های نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد.

آموزش تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی

اگرچه خدمات مرتبط با تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی در این مرکز ارائه می گردد لیکن غالب کاربران، جهت حفظ کیفیت دستگاه و افزایش عمر مفید آن ترجیح می دهند تا کارتریج تونر دستگاه کپی را تعویض نمایند. تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی، به دلیل مزیت های بیشتری که در قیاس با شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی دارد، پیشنهاد کارشناسان این مرکز نیز هست. در بخش زیر آموزش کلی تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی به صورت مرحله به مرحله انجام شده است. توجه داشته باشید هنگامی که پیغام Add Toner  نشان داده میشود دستگاه از کار کردن می ایستد و قبل از شروع به کار دستگاه باید مخزن تونر خود را تعویض کنید.

مراحل تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی

  • درب جلو رابازکنید.
  • قفل نگهدارنده کارتریج رابه سمت پایین فشارداده وتونرکارتریج رابه سمت خارج بکشید.
  • کارتریج جدیدراازدوسمت بگیرید ۴ یا ۵ باردرجهت افقی تکان دهید تا تونر داخل آن باهم مخلوط شود.
  • قفل نگهدارنده کارتریج رافشاردهیدوکارتریج جدیدرادرمحل خودبه داخل دستگاه فشاردهید.
  • درب جلوی دستگاه راببندید.
  • هنگامی که کارتریج تونررا در دستگاه قراردادید ایکون برای تعویض کارتریج دیگرنمایش داده نمی شود و دستگاه می تواند فعالیت عادی خود را از سرگیرد.
  • درصورتی که بعد از تعویض کارتریج جدید شما هنوز پیغام تعویض کارتریج نمایش داده می شود تونر به مقدار کافی به داخل دستگاه تغذیه نشده است.
  • درب جلوی دستگاه را باز بسته کنید، دستگاه دوباره شروع به کشیدن تنر در مدت حدود ۲ دقیقه مینماید و پس از آن کپی گرفتن امکان پذیر میشود

این مطلب جذاب را از دست ندهید :مشکل ایجاد نقاط بر روی صفحات کپی شده

نکات مهم در شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی

در صورتی که قصد شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی را دارید نکات زیر در ارتباط با تونر را جدی بگیرید:

بطری پودر تونر را تکان ندهید. انجام این کار باعث اسپری پودر تونر به همه جا خواهد شد. فقط به آن ضربه بزنید و در نور به آن نگاه کنید تا ببینید چه میزان تونر در درون بطری آن باقی مانده است (تونر بسیار سبک است). اگر کارتریج شما نیاز به این مرحله اضافی دارد، تراشه هوشمند را تعویض کنید. بعضی از چاپگرها پس از پرکردن پودر تونر کار نخواهند کرد، مگر اینکه یک فیوز هوشمند جدید تراشه نصب شود. بیشتر کیت های پر کردن تونر در صورت نیاز با یک تراشه هوشمند برای کارتریج ارائه می شوند.

فقط از پودر تونری استفاده کنید که با کارتریج تونر نصب شده و یا تجهیزات جانبی آن سازگار باشد. هر زمان که از ابزارهای گرم، نقطه ای یا ابزارهای خطرناک استفاده می کنید، از چشم خود با عینک محافظت کنید. برای شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی، اگر یک کارتریج با تراشه هوشمند را قبل از اینکه کاملا خالی شود پر کرده اید و تمام تونر جدید را نمی توانید داخل آن بریزید، منتظر بمانید تا زمانی که تراشه خطا دهد یا سعی کنید تونر را به درستی خالی کنید تا تونر جدید را بتوانید جایگزین کنید.

پودر تونر مناسب که با دستگاه و کارتریج سازگار باشد تهیه کنید. برای اطمینان از توزیع درست تونر در کارتریج، در زمان شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی، کارتریج را به آرامی از طرفی به طرف دیگر به صورت افقی تکان دهید.

تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های کپی موجود در بازار اعم از کانن، زیراکس و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل کپی و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات کپی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز نظیر شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی را دریافت می کنند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کپی به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی کپی ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از کپی ها را برطرف می سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر کپی موجود در مرکز تخصصی تعمیرات کپی به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه به مراجعان محترم است. مرکز تعمیرات دستگاه کپی با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. 

تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه کپی توسط تیمی از کارشناسان متخصص تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای» سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی تعمیر دستگاه کپی یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات تعمیر مطرح گردد.

مدیریت مرکز تعمیرات کپی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

شارژ کارتریج / شارژ کارتریج لیزری / شارژ کارتریج جوهر افشان / شارژ کارتریج در محلشارژ کارتریج ریکوشارژ کارتریج اچ پی / شارژ کارتریج شارپ / شارژ کارتریج کونیکا مینولتا / شارژ کارتریج توشیبا

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩