اشتراک گذاری

دستگاه کپی استوک چیست ؟

امروزه با توجه به استفاده ی گسترده از ماشین های اداری ، اصطلاحات بسیاری نیز پیرامون این دستگاه ها رایج گشته است . اگر معنا و مفهوم این اصطلاحات را ندانیم ، ممکن است در خرید و یا استفاده از آنها دچار مشکل شویم . ” دستگاه کپی استوک ” ، یکی از این اصطلاحات است . اما دستگاه کپی استوک چیست؟ در ادامه به بیان پاسخ این سوال خواهیم پرداخت .

دستگاه کپی استوک

دستگاه کپی استوک

در کشورهای اروپایی و نیز در آمریکا ، کلیه ی امور مربوط به فروش و تعمیرات دستگاه های کپی ، انحصارا توسط نمایندگان رسمی برندهای تولیدکننده انجام می پذیرد . با معرفی مدل جدید یک دستگاه ، نمایندگان رسمی در یک بازه زمانی تعریف شده خدمات و تامین قطعات برای مدل های قدیمی تر را محدود کرده و با تخفیفات و پیشنهادات ویژه ، مشتریان خود را ترغیب به تعویض این دستگاه ها با مدل جدید معرفی شده می نمایند  .

سرنوشت دستگاه قدیمی

جالب است بدانید که در این مراکز ، دستگاه کارکرده ی قدیمی ، پس از بازدید و رفع ایرادات توسط نمایندگی رسمی ، برای فروش به بازار کشورهای جهان سوم فرستاده می شوند . اصطلاح دستگاه کپی استوک ، برای این دستگاه ها به کار برده می شود .

مزایای دستگاه کپی استوک چیست؟

استفاده از دستگاه کپی استوک ، مزایای مختلفی برای کاربران دارد ؛ از جمله ی این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با دستگاه نو

جالب است بدانید که قیمت یک دستگاه کپی استوک بین ۲۰ تا ۵۰ درصد‌ قیمت دستگاه نو آن مدل می باشد . این اختلاف قیمت ، با توجه به سلامت و کارایی دستگاه های فتوکپی استوک و تفاوت ناچیز کیفیتی با دستگاه های نو ، مهم ترین عامل برای انتخاب این دستگاه ها و همچنین بزرگ ترین مزیت این دستگاه ها به حساب می آید .

به عنوان مثال ، دستگاه شارپ MXM453، به صورت نو ، قیمتی معادل ۱۸ میلیون تومان دارد . این در حالی  است که قیمت نمونه ی استوک آن ، چیزی حدود ۵ الی ۶ میلیون تومان است .

کیفیت ‌

دستگاه های استوک وارداتی از کشورهای صنعتی و پیشرفته ، به صورت آماده به کار از کشور مبدا صادر می شوند . با توجه به استفاده از مواد مصرفی و قطعات یدکی اورجینال و نیز تحت پشتیبانی بودن توسط نمایندگان رسمی در کشور مبدا ، دستگاه کپی استوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . توصیه می کنیم که در هنگام خرید دستگاه های کپی استوک ، حتما به وضعیت ظاهری و داخل دستگاه توجه کنید . در این دستگاه ها ، به هیچ عنوان خبری از گرد و خاک ، پودر تونر اضافه و … در داخل دستگاه نیست . دقت داشته باشید که وضعیت ظاهری این دستگاه کپی ، تا ۹۰ درصد شبیه به دستگاه نو می باشد .

گارانتی‌

اکثر شرکت های معتبر عرضه کننده دستگاه کپی استوک در داخل کشور ، دستگاه های استوک خود را همراه با گارانتی عرضه می کنند . پس از بررسی اعتبار گارانتی شرکت فروشنده ، می توانید با خیال راحت این دستگاه ها را خریداری کنید . نمایندگی شارپ ، ضمن ارائه ی گارانتی برای این محصول ، به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز هر گونه ایراد اولیه در این دستگاه پس از خرید ، این ایراد را به صورت رایگان برطرف خواهد ساخت .

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری در ایران می باشد. این مرکز ضمن سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. در نمایندگی کپی ، خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود.

کارشناسان حرفه ای و با تجربه ی حوزه ی تعمیرات هر محصول در پارت مخصوص به همان محصول حضور دارند. هم چنین نمایندگی کپی با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر ، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است.

شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کپی می توانید به نمایندگی کپی مراجعه کنید. کارشناسان ما ضمن هدایت شما به واحد مربوطه، ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما میسر می سازند. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩