اشتراک گذاری

دانستنی های دستگاه فتوکپی

دستگاه کپی یکی از معدود ابزارهای کاربردی است که نه تنها بعد از گذشت زمان از میزان کاربرد آن کاسته نشده بلکه هر روزه بر تعداد کاربران آن نیز افزوده می شود. کمپانی های فراوانی در دنیا از قبیل شارپ، کانن، سامسونگ، اچ پی، برادر، کونیکا مینولتا، زیراکس و … در حال تولید فتوکپی هستند. در دستگاه کپی ویژگی هایی به کار رفته است که کاربر باید بر اساس آن به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کند. سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت سینی کاغذ امکانات سایز کپی، امکانات اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و پرینتر، امکان چاپ دو رو، خدمات ارائه شده برای برند کپی در شهر مورد استفاده و در پایان قیمت از جمله عوامل مد نظر کاربران برای انتخاب دستگاه کپی است. این مطلب تماما به دانستنی های دستگاه فتوکپی اختصاص یافته است. با ما همراه باشید که خالی از لطف نیست.

دانستنی های دستگاه فتوکپی

برندهای موجود دستگاه کپی

هر محصول تولید شده که در بازار طرفدران زیادی داشته باشد به یک سکو برای رقابت تولیدکنندگان مختلف بدل می شود. سکوی دستگاه کپی هدف تولیدکنندگانی نظیر اچ پی، پاناسونیک، کیوسرا، کانن، برادر، کونیکا مینولتا، سامسونگ، دل، ریکو، زیراکس، شارپ، ایپسون، لکس مارک و… قرار گرفته است. این تولیدکنندگان دائم در رقابت با یکدیگر، قابلیت های متنوعی در تولیدات خود تعبیه می کنند. می توان به طور کلی مارک های شارپ، توشیبا، ریکو و کانن را برترین و پرطرفدارترین برندها جهان دانست.

از مهمترین دانستنی های دستگاه فتوکپی که باید به آن توجه داشت که صرفا گران قیمت بودن نشان از بهترین بودن نیست. عوامل بسیاری وجود دارد که موجب ارجحیت یک برند بر برند دیگر می گردد. کاربر باید با توجه به نیاز و انتظار خود از دستگاه کپی، با مقایسه ی قیمت ها و امکانات برندهای مختلف، اقدام به خرید نماید. در ادامه به مباحثی پیرامون دستگاه کپی می پردازیم.

این مقاله به کارت میاد : صدای دستگاه کپی؛ دلایل و راهکارها

مباحث مربوط به دستگاه کپی

عموما کاربران برای انتخاب فتوکپی یا پرینتر دچار ابهامات بسیاری می شوند. برای پاسخ یافتن به تمام سوال های خود در زمینه ی دستگاه کپی می توانند به مشاوران و کارشناسان خبره ی تعمیرات فتوکپی مراجعه نمایند. این مشاوران تمام زوایای پیدا و پنهان یک دستگاه را پیش چشم مشتری نمایان می سازند تا مشتری بتواند با دیدی باز اقدام به خریداری نماید.

رکن مهم مورد نظر این کارشناسان، آشنایی مشتری با اجزای درونی دستگاه کپی است. درام، لامپ و عدسی ها، تونر، سیم ها و فیوزر. سپس آموختن نحوه ی عملکرد قطعات یعنی طریقه ی چاپ، اینکه تونر چگونه باردار می گردد چه زمانی به درام جذب می شود و چطور حرارات می بیند که به خورد کاغذ فرو رود. به طور کلی متوجه اساس کار دستگاه کپی شوند که از یک منبع نوری تغذیه می کند.

سپس بیان قابیلت های دستگاه های مختلف کپی در برندهای مختلف، نظیر کیفیت چاپ دستگاه در چه حدی است، ظرفیت سینی کاغذ تا چند برگه است، سرعت چاپ اولین برگه و برگه های متوالی چند است، سایز برگه در دستگاه کپی چقدر باید باشد، امکانات اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و پرینتر دارد یا نه، امکان چاپ دو رو در قابلیت های دستگاه فتوکپی وجود دارد و … . به همین جهت ما به مشتریان عزیز مراجعه کردن به واحد مشاوره ی تعمیرات فتوکپی و آگاهی از دانستنی های دستگاه فتوکپی را توصیه می کنیم تا با دریافت اطلاعات مفید، راضی و خرسند از خرید به خانه باز گردند.

تعمیرگاه مجاز دستگاه فتوکپی

تعمیرات دستگاه کپی توان اجرای تمام مراحل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار دستگاه کپی را داراست. این مرکز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز شده است که در دستان پر توان تعمیرکاران خبره و کارآزموده ی این واحد، معجزه خلق می کنند. تعمیرات دستگاه فتوکپی علاوه بر فروش انواع دستگاه کپی در برندهای مختلف با مدل های متنوع، خدمات مشاوره رایگان و تعمیرات تخصصی را زیر نظر برترین تکنسین های ایران انجام می دهد. هدف نمایندگی مجاز دستگاه کپی از ارائه ی خدمات متنوع و مدرن تعمیرات، جلب رضایت مشتری است. این نمایندگی علاوه بر ارائه ی تمام خدمات کمپانی های تولید کننده نظیر گارانتی های طولانی معتبر، تعمیر و تعویض قطعات با قطعه ای اورجینال، خدمات دیگری نظیر تعمیر دستگاه فتوکپی در محل را برای آسایش مشتریان راه اندازی کرده است.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩