اشتراک گذاری

خدمات دستگاه کپی در محل

خدمات دستگاه کپی در محل، در برگیرنده ی کلیه ی اقداماتی است که برای بررسی، تعمیر و شارژ کارتریج این دستگاه، در محل مورد نظر کاربر انجام می گردد. این خدمات، توسط گروهی از تعمیرکاران مجرب انجام شده و کاربران می  توانند از درستی و سطح بالای تخصصی آنها اطمینان کامل داشته باشند. لازم است یادآوری کنیم که خدمات این سرویس محدود به شرکت خاصی نبوده و انواع مدل های دستگاه کپی از برندهایی همچون: کانن، ریکو، کونیکا مینولتا، سامسونگ، اچ پی، شارپ، توشیبا و …، مشمول دریافت این خدمات می باشند. با ما همراه باشید تا در ادامه ی مطلب، اطلاعات جامعی را در مورد خدمات دستگاه کپی در محل و نکات مربوط به آن، به شما عزیزان ارائه دهیم.

خدمات دستگاه کپی در محل

خدمات دستگاه کپی در محل و تعمیرات تخصصی

یکی از موارد اصلی خدمات دستگاه کپی در محل، تعمیرات تخصصی این محصول می باشد. تعمیرکاران ما پس از اعزام به محل مورد نظر، دستگاه کپی را با تکیه بر مهارت و تجربه ی بالای خود به دقت بررسی می کنند. پس از اینکه مشکل را تشخیص دادند، اقدام به ترمیم دستگاه در سریع ترین زمان ممکن می نمایند.

واژه ی تخصصی به این دلیل به کار می رود که این تعیمرکاران، ضمن پشت سر گذاشتن دوره های حرفه ای در مراکز معتبر، موفق به کسب مدارک معتبری در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی شده اند. گذراندن این دوره ها به تکنسین های ما این امکان را داده است که تعمیرات کپی را به صورت تخصصی و با کمترین میزان خطا انجام دهند. همچنین تجهیزات به کار رفته در خدمات دستگاه کپی در محل، از پیشرفته ترین نمونه های موجود بوده و دست کارشناسان را برای انتخاب هریک از روش های تعمیری باز گذاشته است.

شارژ کارتریج دستگاه کپی در محل

همانطور که اشاره کردیم، یکی از خدمات دستگاه کپی در محل، به شارژ کارتریج این دستگاه اختصاص پیدا کرده است. به این ترتیب که همکاران ما با توجه به مدل و نوع دستگاه، مواد مصرفی آن را با خود به محل برده و اقدام به شارژ کارتریج در حضور مشتری می نمایند.

انواع کارتریج رنگی و سیاه و سفید در این خدمات قابل شارژ می باشد. همچنین لازم است اشاره کنیم که برای فرایند شارژ کارتریج دستگاه کپی در محل، همکاران ما از مرغوب ترین نوع تونر و جوهر استفاده می کنند. به این ترتیب، می توانید شاهد ارتقاء کیفیت عملکرد دستگاه کپی خود باشید. همچنین از بروز مشکلات بعدی در فرایند کار کپی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تعویض قطعات در خدمات دستگاه کپی در محل

یکی دیگر از اقدامات تخصصی که در لیست خدمات دستگاه کپی در محل قرار دارد، تعویض قطعات معیوب این دستگاه است. اگر هریک از بخش های یونیت فیوزینگ، کاغذکش، یونیت تغذیه، بردهای الکترونیکی، کابل ها و اتصالات و … دستگاه کپی نیاز به تعویض داشته باشند، همکاران ما ضمن استفاده از قطعه ی اورجینال، اقدام به تعویض آن در محل می نمایند.

لازم به ذکر است که تیم اعزامی، با آرشیوی از قطعات یدکی اورجینال و متناسب با مدا دستگاه به محل اعزام می گردند. اما در صورت نیاز به یک قطعه ی خاص، بر خلاف برخی مراکز تعمیری، تهیه ی آن قطعه کاملا بر عهده ی تیم اعزامی خواهد بود. بدین ترتیب، در خدمات دستگاه کپی در محل، هیچگونه زحمتی پای مشتری نبوده و کلیه ی وظائف، بر عهده ی تیم اعزامی خواهد بود.

نحوه ی دریافت خدمات دستگاه کپی در محل

برای اطلاع از نحوه ی دریافت خدمات دستگاه کپی در محل، کافی است با مرکز تعمیرات کپی تماس بگیرید. پس از برقراری تماس، می توانید درخواست خود را مطرح نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. در تماسی که با شما گرفته می شود، اطلاعاتی از قبیل مدل دستگاه، نوع مشکل به وجود آمده، آدرس و … از شما دریافت می گردد. سپس تکنسین فعال در این سرویس به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن بررسی دستگاه، اقدامات مورد نیاز در جهت تعمیر دستگاه کپی در محل را انجام می دهد.

همچنین به عنوان راه دیگری برای دریافت خدمات دستگاه کپی در محل، باید به صفحات فعال در فضای مجازی اشاره کنیم. شما کاربران گرامی از طریق شبکه های اجتماعی و نیز ارتباط با ایمیل نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، می توانید درخواست خود را به ثبت رسانده و منتظر تماس همکاران ما برای کسب اطلاعات مورد نیاز باشید.

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی، به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات ترمیمی این محصول، تحت نظر نمایندگی تعمیر دستگاه کپی فعالیت می کند. این مرکز، با دارا بودن انواع پیشرفته و به روز تجهیزات و ابزارآلات حوزه ی تعمیرات کپی، خدمات بسیار با کیفیتی را در این زمینه به کاربران ارائه نموده است. حضور کارشناسان خبره و مجرب در این مرکز، به عاملی تبدیل شده تا کاربران با اطمینان کامل، تعمیرات دستگاه کپی خود را به همکاران ما بسپارند.

مرکز تعمیرات کپی در راستای تحقق مشتری مداری، خدمات دستگاه کپی در محل را نیز به لیست سرویس ها و اقدامات خود اضافه کرده است. به واسطه ی راه اندازی این سرویس، می توانید کلیه ی خدمات دستگاه کپی خود از هر برندی را در محل کار یا منزل خود دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، با تمرکز ویژه بر ترمیم مشکلات این دستگاه، خدمات متنوعی را به کاربران حوزه ی ماشین های اداری ارائه داده است. رفع مشکلات عملکردی دستگاه، تعمیرات تخصصی یونیت های کپی، بررسی و ترمیم اختلالات مربوط به درام، رفع مشکلات ناشی از نوسانات برق، تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی و شارژ کارتریج، مهم ترین اقدامات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی به شمار می روند.

دستگاه های کپی شرکت های شارپ، توشیبا، ریکو، اچ پی، کانن، فوجیتسو، کونیکا مینولتا و …از جمله برندهایی هستند که در این نمایندگی و به شکل تخصصی بررسی و تعمیر می شوند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩