اشتراک گذاری

تولید قطعات هواپیمای ایرباس با پرینتر سه بعدی

یکی از قابلیت های خارق‌العاده و منحصربفرد پرینترهای سه بعدی امروزی، کاهش هزینه مورد نیاز جهت انجام پروژه از سویی افزایش سرعت کار از سویی دیگر است. وجود همین قابلیت‌هاست که سبب گشته بخش تولید هلی کوپتر ایرباس  A350 در آلمان تولید شفت های هواپیما با مقیاس بزرگ را به این دستگاه‌ها بسپارد. لوئیس مارتین دیاز، رئیس مرکز خدمات صنعتی ایرباس آلمان عنوان کرده است که هدف نهایی از تولید این شفت ها، چفت کردن درب های هلیکوپتر است که با طراحی خاصی انجام می شوند و سبک وزن هم هستند. همانگونه که گفته شد تولید این شفت های سبک وزن توسط پرینتر سه بعدی صنعتی خاصی به نام پرینتر EOS M 400-4 انجام می‌شود. برای اطلاع از دیگر جزییات مرتبط با این خبر، با ما همراه باشید.

تولید قطعات هواپیمای ایرباس با پرینتر سه بعدی

ایرباس و استفاده از پرینتر سه بعدی

شرکت ایرباس در سال 2016 اقدام به تولید ترمزهایی با فناوری تولید افزایش با چاپ سه بعدی و مواد مصرفی تیتانیوم کرد. این ترمزهای تولید شده توسط پرینتر سه بعدی در همین هواپیمای A350 به کار گرفته شد. پیش از این نیز کمپانی ایرباس اعلام کرده بود که در هواپیمای A350 بیشتر از 1000 قطعه ی چاپی وجود دارد که با پرینتر سه بعدی ساخته شده است. این امر نشان دهنده ی ثابت قدمی شرکت ایرباس برای استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید در صنعت هوافضا می باشد.

قابلیت ها و امکانات پرینتر EOS M 400-4

استفاده از پرینتر EOS M 400-4 در تولید شفت های مورد نیاز، ضمن صرفه‌جویی در زمان، سبب کاهش وزن نهایی این شفت ها شده است. به باور کارشناسان پرینتر سه بعدی EOS M 400-4 سبب تغییرات اساسی در هزینه صنعت تولید و ساخت شده است و این موضوع سبب گشته تا این محصول بسیار مورد توجه واقع شود. کار با این دستگاه نشان داده که این محصول قادر به تولید 28 عدد شفت لبه‌دار است؛ این میزان در مقایسه با مدلی که به روش معمولی تولید می شود هم 45 درصد سبکتر و هم 25 درصد ارزانتر است. پرینتر سه بعدی  EOS M 400-4هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قابلیت‌های بازیابی فراوانی دارد. معاون ارشد شرکت پرینتر EOS در اروپا اظهار کرده است با وجود این دستگاه می توان از Airbus در گرفتن گواهینامه برای این اجزای تولید شده پشتیبانی کرد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی ارائه دهندۀ تمامیِ سرویس هایِ تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی ذکر شده است. این مرکز با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و تمامی مدلهای جوهرافشان، لیزری، کپی رنگی، دستگاه کپی سیاه و سفید، رومیزی، چندکاره و … را شامل می گردد. هدف نهایی ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی جلب رضایت مشتریان و اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتری از سرویسهای ارائه شده به وی است، از اینرو کاربران سطح کیفی خدمات در این مجموعه به طور مداوم آنالیز گشته و نواقص احتمالی برطرف گردند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩