اشتراک گذاری

تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی

در صورت نیاز به سرویس های مرتبط با تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات دستگاه کپی را ثبت نمایید. شایان ذکر است خدمات مرتبط با تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه، به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

توصیه می شود در صورت نیاز به تعویض Sorter دستگاه فتوکپی، سرویس های مرتبط با این کار را صرفاً از مراکز مجاز تعمیر دستگاه کپی و کارشناسان خبره درخواست نمایید. عدم توجه به این موضوع و مراجعه به مراکز غیرمجاز، احتمال بروز خرابی های دو چندان در دستگاه و ناکارامدی سایر قطعات را در پی خواهد داشت. در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جدی باشد، می توانید از خدمات سرویس در محل کپی جهت عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی خود استفاده نمایید. در این سرویس تعمیرکاران باسابقه ما به همراه تمامی ابزار و قطعات جانبی مورد نیاز -که احتمال تعویض آنها می رود به محل شما مراجعه کرده و سرویس های ضروری را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی

آشنایی با Sorter دستگاه فتوکپی

 سورتر در واقع قطعه‌ای است که بیشتر در دستگاه‌های کپی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. منظور از دستگاه کپی تجاری، دستگاهی است که در چاپخانه‌ها، انتشارات و سازمان‌های فرهنگی (نظیر دانشگاه برای چاپ جزوات دانشجویان) استفاده می‌شود. دستگاه کپی سورتر دار، این قابلیت را دارد که بعد از اتمام چاپ هر نسخه، نسخه بعدی را با کمی فاصله از ورژن قبلی کپی نماید. این کار کمک می‌کند تا نسخه‌های متعدد چاپ شده راحت‌تر از یکدیگر جدا‌ شوند.

در هر حال با توجه به اهمیت این قطعه در چاپ‌ نسخه‌های متعدد، خرابی پیش آمده در آن می‌بایست سریعاً برطرف گردد. در صورتی که سورتر دستگاه کپی شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز حضور کارشناس تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی را ثبت نمایید.

آموزش تنظیم رنگ دستگاه کپی در این مقاله

روند تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی

در صورتی که امکان تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی کپی ماشین اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. در صورت بروز اختلال در عملکرد سورتر دستگاه کپی، توصیه می‌شود پیش از اقدام به تعویض آن، با یکی از کارشناسان ما در واحد تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی مشورت نمایید.

کارشناسان ما در این مرکز راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم جهت بررسی صحت و سلامت دستگاه را در اختیار شما قرار می‌دهند تا حتی‌الامکان قطعه اورجینال دستگاه تعویض نگردد و فتوکپی با سورتر اصلی خویش به کار ادامه دهد. در صورتی که خرابی سورتر محرز گردد کارشناسان ما در مرکز تعمیر سورتر دستگاه فتوکپی امکان یا عدم امکان تعویض آن را با شما در میان خواهند گذاشت و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال خواهند کرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری متشکل از پارت‌های متعددی است که در هریک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه می‌گردد. در این پارت‌ها تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر دستگاه کپی و سایر تجهیزات اداری نظیر اسکنر، پرینتر و … حضور دارند و تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را به متقاضیان ارائه می‌دهند. در ارتباط با تعمیر دستگاه کپی –به دلیل ابعاد بالای دستگاه و عدم امکان جابجایی- غالب خدمات به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات کپی در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیر دستگاه کپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در کشور در زمینه‌ی تعمیر ماشین های اداری است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند. مدیریت مرکز تعمیرات کپی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩