اشتراک گذاری

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی به عنوان یکی از خدمات تخصصی در واحد تعمیرات کپی انجام می گردد. یونیت فیوزینگ یکی از یونیت های دستگاه کپی است که وظیفه ی فیوز تونر،  بر روی کاغذ را در دستگاه کپی دارد. این قطعه نقش مهمی در عملکرد صحیح دستگاه کپی ایفا می کند. لذا استفاده ی صحیح از آن ، عملکرد درست دستگاه کپی را به همراه خواهد داشت. در صورت بروز هر گونه مشکل در این یونیت مراجعه به متخصصین و تعمیرکاران دستگاه کپی ضروری می باشد. تعمیرات یونیت فیوزینگ نمایندگی کپی  توسط کارشناسان و متخصصین تعمیرات دستگاه کپی انجام می گردد.

فرایند تعمیر در این مجموعه به گونه ای است که واحدهای مجزا جهت تعمیرات در نظر گرفته شده است. طبیعتا انجام تعمیرات  در کارگاه  تخصصی، بالاتر رفتن کیفیت خدمات را به همراه خواهد داشت. آشنایی با این قطعه رهنمودی خواهد بود جهت استفاده ی بهترو بهینه از آن ، در ادامه به بررسی نکاتی در ارتباط با یونیت فیوزینگ و تعمیرات آن می پردازیم.

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

عملکرد یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

اگر کار با دستگاه کپی را تجربه کرده باشید حتماً مشاهده کرده اید که کاغذ خارج شده از دستگاه در ثانیه های نخست گرم است. علت این گرما وجود قطعه ای به نام فیوزینگ در دستگاه است که کاغذ در زمان چاپ می بایست از زیر آن عبور کند. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه جای لامپ را یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفت اند که کارایی  آن را آسانتر و بهتر کرده اند اما پرس رولر مثل همان مدل قدیم است.

درام  که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آنرا بر روی کاغذ پاچیده و پس از آن بوسیله فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و بر روی کاغذ حک میشوند و در آخر کاغذ بوسیله غلطکی خروجی خارج میشود. اما علت آنکه کاغذ بر اثر گرمای فیوزینگ آتش نمیگیرد در واقع سرعت موجود در این بخش از دستگاه است. سرعتی که فیوزینگ دستگاه کپی دارد، مانع از ایجاد فرصتی برای ایجاد جرقه و سوختن کاغذ می شود.

قطعه فیوزینگِ موجود در درون دستگاه پرینتر و کپی قابل تعویض و تعمیر است و اجزا آن را می توان بصورت جداگانه خریداری و بازسازی کرد.برخی از قطعات قابل تعویض این بخش از دستگاه عبارتند از: هیت المنت، فیلم فیوزنگ، پرس رولر و… .

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی می توانید به واحد تعمیرات کپی مراجعه نمایید. در صورتی که جابه جایی دستگاه برایتان سخت است از سیستم سرویس در محل استفاده کنید.

تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

در صورتی که در قسمت یونیت فیوزینگ دچار اختلال شود، دستگاه کپی این مهم را با علامتی هشدار می دهد؛ در صورت مشاهده ی خطوطی بر روی کاغذ می توانید متوجه شوید که زمان تعویض و یا تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی رسیده است. البته باید مد نظرداشته باشید که چه تعمیر و چه تعویض این قطعه نیازمند برخورداری از دانش و تجربه ی بالایی در این زمینه می باشد.

کارشناسان ما تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ، را با تکیه بر دانش تخصصی خود و تجربه ی چندین ساله انجام خواهند داد. هم چنین در صورت نیاز به تعویض، می توانید مطمئن باشید که یونیت فیوزینگ دستگاه کپی با قطعه ی اورجینال و اصل تعویض خواهد شد.

برخی از قطعات قابل تعویض یونیت فیوزینگ در دستگاه های کپی

  • بوش هاترولر
  • بلبرینگ هاترولر و پرس
  • پوسته فیوزینگ
  • پاک کننده پرس
  • پرس
  • ناخنک هاترولر و پرس
  • هاترولر
  • ترمیستور
  • لامپ فیوزینگ
  • ابری هاترولر

تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با هدف  ارائه‌ی بهترین خدمات کیفی این حوزه به همکاران و هموطنان، بنیان کار خود را بر استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات موجود جهانی در زمینه تعمیر تجهیزات چاپ نهاده است. ابزارآالات موجود جهت تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی ، توسط گروهی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه‌ی سرویس و تعمیر دستگاه کپی خریداری شده‌اند. این تجهیزات با ورود مدل‌های جدیدِ دستگاه کپی به بازارهای جهانی، به‌روز و آپدیت می‌شوند تا کادر فنی این مرکز ابزار‌های سازگار و متناسب جهت تعمیر هر دستگاه را در اختیار داشته باشند.

از سویی دیگر متخصصان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی می‌باشند که از سوی مدیریت این مرکز جهت به‌روز رسانی اطلاعات کادر فنی در سیکل‌های مشخص برگزار می‌گردند. تمامی این فعالیت‌ها از آن روی صورت می‌گیرد که امروزه عملیات تعمیر دستگاه کپی ، به سبب به‌کارگیری فن‌‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در این دستگاه‌ها، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسانی مجرب و کارآزموده می‌باشد.

نمایندگی کپی

خدمات تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی تنها یکی از سرویس های ارائه شده در این مجموعه می باشد. نمایندگی کپی خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ماشین های اداری را به کاربران ارائه می نماید. خدمات به دو شیوه در تعمیر در نمایندگی و تعمیر در محل ارائه می گردد. واحدهای تعمیرات در این مجموعه به صورت مجزا طراحی و سازمان دهی شده اند . واحد تعمیرات دستگاه کپی ، تعمیرات پرینتر ، تعمیرات فکس ، تعمیرات اسکنر و… از جمله واحدهای تعمیراتی این مجموعه می باشند. کارشناسان ما با بکارگیری جددیترین تجهیزات بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند .

کیفیت خدمات در نمایندگی رسمی کپی ،  کاربران را از رجوع به سایر تعمیرگاهها بی نیاز کرده است . چنانچه کاربران مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه واحدهای تعمیرات کپی هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

لینک های مفید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩