اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر

تعمیر کاغذ کش پرینتر در حل بسیاری از مشکلات مربوط به کاغذ بسیار حائز اهمیت است. این قطعه همچون بسیاری از قطعات دیگر، به مرور و در پی استفاده های مکرر دچار مشکلاتی می شود که تعمیر کاغذ کش پرینتر در حل بسیاری از مشکلات مربوط به کاغذ بسیار حائز اهمیت است. این قطعه همچون بسیاری از قطعات دیگر، به مرور و در پی استفاده های مکرر دچار مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر و تعویض دارد. کاغذ کش وظیفه ورود و خروج کاغذ به داخل پرینتر را بر عهده دارد و در صورت خرابی در واقع نیم بیشتری از عملکرد دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد.از به تعمیر و تعویض دارد. کاغذ کش وظیفه ورود و خروج کاغذ به داخل پرینتر را بر عهده دارد و در صورت خرابی در واقع نیم بیشتری از عملکرد دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد.

تعمیر کاغذ کش پرینتر

اهمیت تعمیر کاغذ کش پرینتر

از آنجا که کاغذ کش جزء قطعات پر مصرف دستگاه پرینتر محسوب می شود، پس خیلی زودتر از سایر قطعات دچار استهلاک شده و حیات مفید خود را از دست می دهد. گاهی به دلیل پایان عمر مفید قطعه کاغذ کش امکان بهسازی و تعمیر وجود ندارد و تعمیر کار ناچار است که این قطعه را تعویض کند. کند شدن دستگاه، چروک و کرکر شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه و شنیده شدن صدای ناهنجار از دستگاه از جمله نشانه های پایان عمر دستگاه است. عیب یابی کاغذ کش پرینتر در روند تعمیر آن بسیار مهم است. تعمیرکاران حرفه ای ما با تجربه و مهارت بسیار به راحتی می توانند ایراد را پیدا کنند و سپس اقدامات لازم برای تعمیر کاغذ کش پرینتر را شروع کنند.

نحوه تعمیر کاغذ کش پرینتر

اگر شما کاربر گرامی، با قطعات داخلی دستگاه پرینتر آشنایی اولیه دارید، ممکن است با مطالعه بخش زیر  تعمیر کاغذ کش پرینتر خود را انجام دهید. در هر صورت به یاد داشته باشید که، در بسیاری از موارد تنها اقدام به تعمیر مثمر ثمر نخواهد بود و پیش از آن باید بتوانید به خوبی ایراد اصلی را پیدا کنید.

  • برق را قطع کنید و کمی صبر کنید که دستگاه خنک شود.
  • تونر کارتریچ را خارج کنید.
  • غلطک کاغذ کش را بیابید.
  • با فشردن خارهای کوچک غلطک کاغذ کش به سمت بیرون، غلطک را بچرخانید و از جای خود خارج کنید.
  • غلطک جدید را در جای غلطک قبلی قرار دهید و با یک چرخش کاملا ثابت کنید.
  • تونر را در جای خود قرار دهید و درب تونر کارتریچ را ببندید.
  • اکنون می توانی دستگاه را روشن کنید.

اگر ایراد دستگاه همچنان پابرجا است باید با یک مرکز مجاز مشکل خود را در میان بگذارید.

شارژ تونر پرینتر خودتو به یه مرکز تعمیراتی معتبر بسپار!

فیلم تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر

در ویدیوی زیر می توانید مراحل تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر را به صورت مرحله بهمرحله مشاهده کنید:

ارزش تعمیر کاغذ کش پرینتر

وقتی دستور پرینت به دستگاه داده می شود، کاغذ کش اولین قطعه ای است که درگیر فرایند چاپ می گردد. کاغذ به داخل دستگاه هدایت شده و با حمایت سایر قطعات از جمله فیوزینگ، فرایند چاپ تکمیل می شود. ممکن است کاغذ کش نتواند کاغذ را به داخل دستگاه هدایت کند یا کاغذ به طور کامل وارد دستگاه نمی شود؛ یا کاغذ کش در قسمت خروج کاغذ ایراد داشته باشد. گاهی ورود و خروج کاغذ به خوبی انجام می شود ، اما کاغذ کش میانی که وظیفه انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه را دارد، وظیفه خود را به خوبی نتواند انجام دهد. در هر صورت با تعمیر کاغذ کش پرینتر این مشکلات بررسی و حل می شوند و تصویر نهایی کیفیت اولیه خود را باز خواهد یافت.

تعویض کاغذکش پرینتر

خوشبختانه کاغذکش قطعه تعمیرپذیری است و در بیشتر موارد می توان آن را تعمیر کرد. با این حال گاهی کاغذکش یا بخش های مختلف آن می شکنند یا به هر دلیل دیگری امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت نیاز به تعویض کاغذکش پرینتر است تا این قطعه عملکرد درستی داشته باشد. البته اورجینال بودن کاغذکش هم همچون دیگر قطعات پرینتر، ضرورت دارد و نمونه های غیر اصل، ممکن است آسیب دیدگی دستگاه را تشدید کنند. نکته دیگر این که این کار تنها در شرایطی انجام می شود که هیچ یک از روش ها برای تعمیر کاغذکش پرینتر قابل اجرا نباشند.

هزینه تعمیر کاغذکش پرینتر

قیمت تعمیر کاغذکش پرینتر، بسته به شدت خرابی این قطعه متفاوت است. اگر بخش هایی از کاغذکش گیر کرده باشند و با یک سری اقدامات ساده بتوان مشکل آن را برطرف کرد، معمولا لازم نیست مبلغ بالایی پرداخت کنید. در بیشتر موارد، کاغذکش قابل تعمیر است و عیب یابی و ترمیم آن هزینه بالایی ندارد. اگر این قطعه شکسته باشد و به طور کلی کار نکند، باید آن را تعویض کنید. در این صورت بخشی از هزینه تعمیر و تعویض کاغذکش چاپگر، مربوط به قیمت قطعه جدید است.

هزینه تعویض کاغذکش پرینتر

هزینه تعویض کاغذکش پرینتر به صورت مستقیم به قیمت قطعه جدید بستگی دارد. البته دستمزد تعمیرکار و نرخ کلی تعمیرات هم در این رابطه تاثیرگذار هستند. اما مهم ترین عامل در تعیین هزینه تعویض کاغذکش، قیمت نمونه جدید آن است. قطعات اورجینال معمولا گران تر هستند و در مقابل، کیفیت و دوام بیشتری هم دارند.

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیر انواع پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر به سادگی و در اسرع وقت انجام می شود. مرکز تعمیرات پرینتر با دسترسی به قطعات اصل و اوریجینال تعمیر این دستگاه را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. ما در مرکز تعمیرات پرینتر با در اختیار داشتن کارگاه های اختصاصی تعمیر این دستگاه به راحتی ایراد موجود را شناسایی می کنیم و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام می دهیم. متخصصان ما در حوزه تعمیرات پرینتر با توسل به تجربه و مهارت خود دستگاه شما را با بهترین کیفیت تعمیر و ترمیم می کنند. 

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی از حضور متخصصان و کارشناسان ارشد حوزه الکترونیک مدد می گیرد و پروسه تعمیرات را به بهترین وجه ممکن به انجام می رساند. این مرکز مسئولیت تعمیرات دستگاه کپی همه برند ها را برعهده گرفته و مصرانه معتقد است که مرکزی یارای رقابت با کیفیت ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه کپی را ندارد. تیم تخصصی ما در این مرکز همه تعمیرات را با گارانتی طلایی ارائه می دهد و پاسخگوی همه نیاز های کاربران در این زمینه خواهد بود.

3.6/5 (8 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

17 − 6 =