اشتراک گذاری

پرینتر سامسونگ

سامسونگ در طول سالهای اخیر ثابت کرده که در حوزه طراحی و ساخت ماشین‌های اداری، از جمله پرینتر، دستگاه کپی و … نیز می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. با وجود کیفیت ساخت بالای پرینترها و دستگاه‌های کپی سامسونگ، این دستگاه‌‌ها نیز در برخی شرایط به دلیل مستهلک شدن قطعات و یا استفاده‌های نادرست دچار خرابی می‌گردند. اگر شما نیز در محل کسب و کار خود از پرینتر سامسونگ استفاده می کنید و دستگاهتان نیاز به سرویس یا تعمیر دارد میتوانید با شعب نمایندگی سامسونگ در تهران و کرج تماس حاصل فرمایید و از خدمات پرینتر سامسونگ در محل بهرمند شوید.

مرکز تعمیر پرینتر ، نامی آشنا، معتبر و با سابقه درخشان است که تمامی خدمات مربوط به این دستگاه را با بهترین کیفیت و بالاترین قدرت ارائه می دهد. گواه این ادعا، رضایت کاربران از خدمات بی رقیب این مجموعه است که نقطه اتکای مدیران مرکز خدمات پرینتر سامسونگ به حساب می آید. ما در این مجموعه ی استاندارد ، همواره اعتقاد داریم که مشتری بزرگترین سرمایه هر سازمانی است؛ تعدد مشتریان این مرکز حاکی از آن است که حضور ما در این صنعت حضوری درازمدت، معتبر، قانونی و بر حسب اعتماد دو طرف است.

پرینتر سامسونگ

چرا انتخاب پرینتر سامسونگ انتخابی هوشمندانه است؟

دو عامل اساسی اعتبار بخشی ویژه ای برای مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ داشته است؛ تمام فعالیت های کارکنان و پرسنل پر تلاش این مجموعه با در نظر گرفتن این دو فاکتور ارزشمند شکل می گیرد. این دو عامل عبارتند از:

۱-استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت استاندارد مورد تایید تعمیرکاران حرفه ای و مورد تایید شرکت سازنده

۲-اجرای تعمیر توسط نیروی انسانی متخصص، ماهر و با تجربه

در نظر سنجی انجام شده از مشتریانی که از خدمات ما استفاده می کنند، مشخص شده است که سازمان ها و افرادی که سرویس دستگاه های خود را به ما می سپارند، اغلب به توصیه مشتریانی است که حداقل یک بار تجربه استفاده از خدمات مرکز سرویس پرینتر سامسونگ را داشته اند و این موضوع برای ما باعث افتخار است.

این مقاله برای شما مفید است : تاثیر رطوبت روی پرینتر

اهمیت پرینتر سامسونگ

پرینتر یکی از لوازم اداری است که امروزه به یکی از لوازم ضروری خانگی نیز تبدیل شده است؛ به همین دلیل پرینتر سامسونگ از جایگاه اهمیتی بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از مشکلاتی که برای پرینتر سامسونگ و عملکرد پرینت آن پیش می‌آید، به خاطر مناسب نبودن پرینترِ شما با موارد مصرفِ مورد نظرتان است. همین ناهماهنگی و تعارض خود باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می‌شود. 

متخصصان ما همواره توصیه می کنند که دستگاه مناسب نیاز خود را تهیه کنید تا با کار کشیدن از یک دستگاه ضعیف یا کار نکشیدن از یک دستگاه قوی، مسیر را برای خرابی و بروز اختلالات گوناگون هموار نسازید. با پیروی از این سیاست ساده و به صرفه، بی شک نیاز شما به وجود مرکزی برای سرویس پرینتر سامسونگ به حداقل خواهد رسید.

مشکلات رایج پرینتر سامسونگ

  • روند پرینت گرفتن بسیار آهسته است
  • مصرف جوهر/تونر برای پرینتر زیاد است
  • ویندوز، عملیات پرینت گرفتن را اشتباها به پرینتر دیگری منتقل می‌کند
  • برگه‌ای که پرینت گرفته شده خیلی روشن، کلمات چسبیده به هم و دارای خطوط افقی است
  • پرینتر خطای خالی بودن کارتریج را می‌دهد، اما کارتریج خالی نیست

چگونگی سرویس پرینتر samsung

سرعتِ عمل در خدمات پرینتر سامسونگ ، عیب یابی دقیق و اطلاع رسانی سریع به مشتری روند سرویس پرینتر سامسونگ را بهبود می بخشد. در این مرکز استاندارد پس از ارائه اطلاعات دقیق به مشتری و جلب نظر او برای سرویس دستگاه، سرعت در تعمیر، تست و تحویل دستگاه به مشتری از مزیت هایی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. خدمات پرینتر samsung در لابراتوار مجهز تعمیرات دستگاه های اداری انجام می شود. 

استفاده از خدمات سریع مرکز سرویس پرینتر سامسونگ، مزیت قیمت مناسب را هم برای مشتری به همراه خواهد داشت. مقایسه خدمات، قیمت و سرعت تعمیرات پرینتر در این مرکز با به سایر همکاران، صرفه اقتصادی و اطمینان خاطر را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

خدمات نمایندگی پرینتر سامسونگ

  • سرویس همه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان، لیزری، سوزنی و حرارتی سامسونگ
  • سرویس تخصصی همه قطعات پرینتر سامسونگ جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  •  تعویض قطعات مصرفی پرینتر سامسونگ جهت کاهش هزینه مصرفی در مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ
  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر سامسونگ در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • سرویس تخصصی انواع برد پاور و فرمتر پرینتر سامسونگ
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانب
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینتر سامسونگ، نگهداری آن و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر سامسونگ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست همه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر سامسونگ جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر

برای ادرس نمایندگی سامسونگ در کرج کلیک کنید

مزایای خدمات پرینتر سامسونگ در محل

اغلب کاربران دستگاه پرینتر سامسونگ به دلیل دشواری های حمل و نقل این دستگاه از خدمات و سرویس شدن آن صرف نظر می کنند. این بی‌توجهی به مشکلات کوچک در نهایت منجر به بروز اختلال در عملکرد سایر بخش‌های پرینتر و در نتیجه سبب از کار افتادگی کامل دستگاه می شود. مسئولین مربوط در اداری شعب نمایندگی سامسونگ برای ایجاد رفاه و امنیت شما عزیزان اقدام به ارائه خدمات در محل نمودند.

از مزایای خدمات پرینتر سامسونگ در محل می توان به جلوگیری از خطرات احتمالی اسیب به دستگاه حین حمل و نقل و پیشگیری از خرابی دوچندان پیش آمده در پرینتر اشاره کرد. تعمیرکاران ما در محل شما حاضر می شوند و تمامی مرحله خدمات از عیب یابی تا بهسازی دستگاه را در حضور شما انجام می شود و پروسه ی سرویس را در کوتاه ترین زمان انجام می‌دهند.

اعزام تیم متخصص پرینتر به محل مورد نظر مشتری

در صورتی که جا به جایی دستگاه برای شما دشوار است و نگران اصولی انجام شدن پروسه ی سرویس، آسیب وارد شدن به دستگاه و عقب افتادن امور کسب و کار خود هستید ما به شما این مژده را می‌دهیم، که با اعزام تعمیرکار پرینتر به محل مورد نظر شما سرویس های  مورد نیاز را برروی دستگاه شما پیاده می‌کنیم. اگر پرینتر شما مشکل سخت افزاری و یا نیاز به سرویس شدن دارد، به راحتی و از طریق تماس با مرکز نمایندگی سامسونگ می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن دریافت نمایید.

کارشناسان نمایندگی سامسونگ ابتدا به عیب یابی دستگاه می پردازند و سپس قطعه آسیب دیده را ترمیم می کنند. ترجیح تعمیر کاران ما بر ترمیم قطعه می باشید اما گاهی هیچ راهی برای تعمیر وجود ندارد در این حالت با کسب اجازه قطعه ی اورجینال را جایگزین قطعه ازبین رفته می کنند

نمایندگی پرینتر

مرکز نمایندگی پرینتر ، واحدی معتبر و گسترده است که مسئولیت تعمیر تمامی مدل های پرینتر را به عهده دارد.هر یک از این واحد ها نیز زیر مجموعه های ویژه خود را دارند و کاملا مجزا و البته حرفه ای، سرویس دهی می کنند. متخصصان و کارشناسان این واحد نمایندگی معتبر و استاندارد، هر یک در حوزه خاص خود فعالیت دارند و از دانش ویژه  و منحصر خود برای تعمیرات استفاده می کنند. این مرکز به آرشیوی مجهز از قطعات اصلی و شرکتی مجهز است که هر نوع نگرانی از بابت اصل بودن یا نبودن قطعه را برای کاربر به صفر می رسانند.

مرکز فروش دستگاه کپی

مرکز فروش دستگاه کپی ، درگاه امن و ایمنی است و به راحتی می توانید برای خرید هر یک از ماشین های اداری در این مرکزاقدام کنید. این نمایندگی در دو حوزه پر متقاضی فروش و خدمات پس از فروش، فعالیت برنامه ریزی شده ای دارد. با مراجعه به این نمایندگی رسمی و قانونی، بدون شک از خدمات  سرویس های پس از فروش ایده آلی بهره مند خواهید شده که قطعا و حتما نمونه مشابه آن را در سایر نمایندگی ها نخواهید دید. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی نمایندگی کپی تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩