اشتراک گذاری

تعمیر مین برد دستگاه کپی

از بین تمامی بردهای به کار رفته در دستگاه فتوکپی، مین برد مهمترین برد آن به شمار می رود. همانطور که می دانید علاوه بر مین برد، برد دیگری به نام برد پاور نیز در دستگاه کپی وجود دارد. برد پاور با جریان الکتریکی و تأمین این جریان برای قطعات سر و کار دارد اما مین برد علاوه بر این موضوع با تمامی عملکردهای دستگاه مرتبط بوده و ارتباط لازم را بین قطعات ایجاد می کند. روی مین برد از رشته های الکتریکی ساخته شده که وظیفه آنها اتصال قطعات به یکدیگر است. رشته های الکتریکی در اصطلاح bus نام دارند. به طور کلی مین برد در دستگاه کپی نقشی مهم ایفا کرده و می توان آن را سیستم هدایتگر دستگاه به شمار آورد. تعمیر مین برد دستگاه کپی در نمایندگی کپی و با تجهیزات مدرن انجام می گردد.

کارشناسان تعمیر دستگاه کپی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، تخصص لازم در تعمیرات دستگاه کپی را دارند. این امر سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشد که در حوزه ی تعمیر مین برد دستگاه کپی به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه گردد. پیش از آغاز عملیات تعمیر ، عیب یابی و تست قطعات به صورت تخصصی انجام می گردد.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی به کمک از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مین برد دستگاه کپی است. لازم به ذکر است تمامی خدمات این مجموعه همراه با گارانتی به کاربران گرامی ارائه می گردد.

تعمیر مین برد دستگاه کپی

مین برد در دستگاه کپی

مین برد از جمله قطعات اصلی در دستگاه کپی است. پردازش عملیات دستگاه کپی به عهده ی main board  می باشد.  جهت پردازش اطلاعات، داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های مرتبط با تعمیر مین برد دستگاه کپی به نمایندگی کپی مراجعه کرده و در پارت تخصصی مرتبط با این سرویس حضور یابید.

تعویض مین برد دستگاه کپی

پیش از این گفتیم که مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی است. چرا که این قطعه وظیفه دریافت و پردازش اطلاعات از دستگاه کپی را برعهده دارد. حال تصور کنید دستگاه کپی در ابتدای دریافت فرمان کپی با مشکل مواجه شود. در این صورت سایر اجزای دستگاه کپی نمی توانند به وظیفه خود عمل کنند. از آنجا که مین برد بسیار حساس است، هرگونه شوک ولتاژی ممکن است باعث آسیب دیدگی و از کار افتادن فیوز، مقاومت، سلف، خازن، دیود و سایر اجزای تشکیل دهنده آن شوند. اتصال کوتاه در اثر خیس شدن و یا نشتی جوهر هم دلیل دیگری است که باعث سوختن مین برد می شود. در چنین مواقعی بهتر است در اولین فرصت اقدام به تعمیر مین برد دستگاه کپی کنیم.

در صورتی که شدت آسیب دیدگی مین برد به حدی باشد که تعویض مین برد به صرفه تر از تعمیر آن باشد، کارشناس اقدام به تعویض این بخش از دستگاه می کند. پس از تعمیر مین برد و یا تعویض آن یک مرحله ریکاوری دستگاه کپی توسط متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی انجام خواهد گرفت تا از سالم بودن قطعه جدید و دستگاه کپی اطمینان حاصل کنیم. اگر دستگاه کپی مورد استفاده شما دچار چنین مشکلی شده است و به هر دلیلی قادر به انتقال آن به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی نیستید، می توانید از خدمات سرویس در محل نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی استفاده کنید. تعمیر مین برد دستگاه کپی و یا تعویض آن توسط تیم اعزامی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

تعمیر مین برد دستگاه کپی

مین برد یکی از اصلی ترین قطعات موجود در دستگاه کپی محسوب می شود. از کار افتادن مین برد به معنی از کار افتادن دستگاه کپی خواهد بود. از همین رو خرابی‌های پیش آمده در این بخش از دستگاه می‌بایست سریعاً توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی برطرف گردند. تشخیص خرابی مین برد دستگاه کپی نیاز به تخصص، تجربه و مهارت بالا در زمینه تعمیرات دستگاه های کپی دارد.

خرابی مین برد نشانه‌های خاص خود را دارد، که با توجه به این نشانه‌ها می‌توان پی به وجود اشکال در این بخش از دستگاه کپی برد. نوسانات ولتاژی، ضربه خوردن، رطوبت و نشت جوهر از کارتریج از عواملی هستند که باعث از کار افتادن مین برد می شوند.

در این شرایط باید از تلاش برای روشن کردن دستگاه کپی خودداری نموده و برای تعمیر مین برد دستگاه کپی، به نمایندگی های معتبر تعمیراتی مراجعه کنید. تعمیر مین برد توسط متخصصین حرفه ای و با استفاده از تجهیزات ویژه ای همچون اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و دیگر ابزار تخصصی تعمیر انجام می شود.

تعمیر تخصصی مین برد دستگاه کپی

تعمیر تخصصی مین برد دستگاه کپی نیاز مند حضور کارشناسان و مهندسین خبره می باشد. همچنین وجودامکانات تخصصی ، سرعت روند تعمیرات را افزایش خواهد داد. کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی ،  تمامی اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.

آشنایی با ساختار و عملکرد مین برد دستگاه کپی ضمن استفاده ی صحیح از دستگاه سبب می گردد ، عمر مفید آن افزایش یابد.در ادامه به شرح عملکرد این بخش از دستگاه و نکات ضروری مرتبط با تعمیر مین برد دستگاه کپی می پردازیم.

تعمیرات کپی

تعمیرات کپی در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی برندهای دستگاه کپی را در برد می گیرد. کاربران گرامی می توانند در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات دستگاه کپی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی منحصر به دستگاه کپی  نیست و تمامی ماشین های اداری اعم از : پرینتر ، اسکنر و فکس را در بر می گیرد. دارندگان ماشین های اداری می توانند جهت دریافت خدمات به این مرکز مراجعه نمایند. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی کپی

 نمایندگی کپی  «مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی» را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. کسب رضایت مشتریان و صاحبان دستگاه ها مهم ترین انگیزه ما جهت ارائه ی خدمات بهتر است. در طول سالهای اخیر  مرکز تعمیرات کپی به ارائه ی سطح وسیعی از خدمات در تهران و شهرستان ها می پردازد.. تعمیر مین برد دستگاه کپی تنها یکی از خدمات ارائه شده در این مجموعه است.

بازیابی اطلاعات، اموزش تعمیرات ماشین های اداری، ارتقاء دستگاه ها و خدمات سرویس در محل از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز است که شما کاربران می توانید جهت آشنایی با هریک از آنها به سایر صفحات وب سایت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩