اشتراک گذاری

تعمیرات DC Power دستگاه کپی

در خرابی این قطعه عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند. شاید کارکرد بالای دستگاه و افزایش دمای آن بیشترین نقش را در این زمینه ایفا کند. چنانچه دستگاه در طول روز مدام کار کند، نه تنها DC Power بلکه دیگر قطعات نیز به تدریج فرسوده شده و از کار می افتند. پس از کارکرد بالا، نوسان برق احتمالاً دومین عاملی است که بیشترین تأثیر را بر کارکرد پاور دارد. تمامی قطعات دستگاه برای کارکرد مناسب خود به ولتاژ مشخص شده ای نیاز دارند. چنانچه این ولتاژ زیاد یا کم شود آسیب های جدی به قطعات وارد می شود. تعمیرات DC Power دستگاه کپی ، یکی از موارد رفع نقص این دستگاه محسوب می گردد.

این بخش، یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه کپی است که مستقیما با سیگنال های الکتریکی دستگاه در ارتباط است. به همین منظور، تعمیرات آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی می باشد. در این مطلب، قصد داریم شما کاربران گرامی را با دی سی پاور آشنا نماییم. همچنین به ارائه ی نکاتی کاربردی پیرامون  تعمیرات DC Power دستگاه کپی خواهیم پرداخت.

تعمیرات DC Power دستگاه کپی

معرفی DC Power

در معرفی DC Power ، لازم است اول به این نکته اشاره شود که به طور کلی، AC به معنای جریان متناوب و DC  به معنی جریان مستقیم می باشد؛ البته در مباحث مربوط به دستگاه کپی، این دو مؤلفه گاهی به سیگنال های الکتریکی ( مثلاً ولتاژ ) هم که جریان نیستند، اطلاق می شود. بنابراین می توان این سیگنال های الکتریکی را جریان یا ولتاژی دانست که منتقل کننده ی اطلاعات هستند. هنگام صحبت در مورد تعمیرات DC Power دستگاه کپی ، به این نکته توجه می شود که این قطعه، وظیفه ی برق رسانی به اجزای دیگر را نیز بر عهده دارد. به عبارت دیگر می توان چنین گفت که DC Power، ولتاژ AC را به ولتاژهای متفاوت DC تبدیل می کند.

خرابی DC Power و مشکلات ناشی از آن

همانطور که گفته شد، ایجاد اختلال در DC Power، بر عملکرد دستگاه کپی تاثیر جدی می گذارد . ممکن است در یک دستگاه تنها یکی از مشکلات زیر بروز کند و در دستگاه دیگری مجموعه ای از آنها مشاهده شوند. بنابراین مشکلات DC Power از یک دستگاه تا دستگاه دیگر متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی مهمترین مشکلات ناشی از خرابی این قطعه به این شرح است:

  • هنگ کردن دستگاه کپی
  • کاهش محسوس عملکرد دستگاه
  • خاموش و روشن شدن خود به خودی دستگاه کپی
  • عدم روشن شدن دستگاه کپی
  • ایجاد صدای ناهنجار از پشت دستگاه به صورت مداوم
  • ریست شدن دستگاه کپی

توصیه می کنیم در صورت مشاهده ی هریک از موارد بالا در دستگاه کپی خود، به یک مرکز تعمیرات مجاز مراجعه نمایید.

تعمیرات DC Power دستگاه کپی

همانطور که مشاهده کردید، تعمیرات DC Power دستگاه کپی از اهمیت بالایی برخوردار است. در تعمیرات این قطعه، لازم است که به علائم ایجاد شده در دستگاه دقت ویژه ای شود؛ چرا که در واقع همین علائم، نقش اصلی را در انتخاب شیوه ی تعمیرات ایفا می کنند. لذا بررسی و تعمیرات دستگاه کپی در این حالت، صرفا باید توسط تعمیرکاران حاذق و کارکشته انجام گیرد. در غیر این صورت، ممکن است ولتاژهای دستگاه کپی دچار مشکل شده و نهایتا به کلیه ی بخش های دستگاه آسیب جدی برسد.

در خصوص تعمیر این قطعه توجه به این تکنه ضروری است که اگر آسیب وارد شده به DC Power زیاد نباشد در این صورت تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات مناسب اقدام به تعمیر آن می کنند. گاهی نیز میزان خرابی آن به حدی است که تنها راه رفع مشکل دستگاه، تعویض DC Power است. سوختن آن از جمله مشکلاتی است که منجر به تعویض DC Power می شود.

واحد تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات DC Power دستگاه کپی ، باید توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام گردد. به شما این مژده را می دهیم که کلیه ی امور مربوط به این مساله، در واحد تعمیر دستگاه کپی انجام می شود. کارشناسان مجرب ما در این مرکز، ضمن برخورداری از دانش فنی و سالها تجربه در تعمیرات قطعات این دستگاه، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه ی بررسی و ترمیم DC Power دستگاه کپی در اختیار کاربران قرار می دهند. در این مرکز، از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیرات استفاده می شود تا کاربران شاهد عملکرد دستگاه خود مثل روز اول باشند.

نمانیدگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، یکی از وسیع ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات تعمیراتی این محصول محسوب می گردد. در این مرکز، بررسی و تعمیرات انواع دستگاه های کپی با برندهای مختلف انجام می پذیرد. مهندسین زبده و با تجربه ی فعال در مرکز تعمیرات کپی، توانایی انجام کلیه ی موارد ترمیمی این محصولات را دارا می باشند. همچنین، برخورداری مرکز مورد نظر از مجموعه ابزار و قطعات با کیفیت و درجه یک، کیفیت خدمات ارائه شده را تا حد قابل توجهی ارتقاء بخشیده است. جهت اطلاع از انواع خدمات مرکز تعمیرات کپی ، می توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩