تعمیرات پرینتر لیزری

تعمیرات پرینتر لیزری با آخرین روش های علمی و مطابق با جدیدترین متدروزدنیا در نمایندگی کپی انجام می گردد . نمایندگی کپی از دو طریق به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزد : سرویس در مرکز و سرویس در محل . چنانچه کاربران مایل باشند از آپشن سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند ( به دلیل مجزا بودن کارگاه ها ) . نمایندگی کپی با اعزام کارشناس به محل شما نسبت به رفع ایراد دستگاه کاربران اقدام می نماید . بدیهی است استفاده از این خدمات موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ی کاربران عزیز می گردد . علاوه بر این می توانید بر نحوه ی عملکرد تعمیرکار اعزامی نظارت داشته باشید .

همه روزه افراد زیادی تعدادی پرینتر برای استفاده شخصی یا حرفه ای خریداری می کنند . نوع پرینتری که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که از چه چیزی می خواهید پرینت بگیرید، متن یا گرافیک یا عکس سیاه وسفید . اگر بیشتر از متون پرینت می گیرید و تعداد این متون هم زیاد است یک پرینتر لیزر سیاه و سفید برای شما بسیار مناسب است . اما برای پرینت گرفتن از عکس ها یا تصاویر گرافیکی احتیاج به یک چاپگر رنگی جوهر افشان (جوهر پاش ) یا در صورت امکان یک چاپگر لیزر رنگی دارید. هزینه ی اخذ شده از کاربران در مرکز تعمیرات پرینتر  مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد .

مدیریت نمایندگی کپی شرایطی را مهیا کرده است تا مشتریان بتوانند با دریافت راهنمایی های مفید از مهندسین مجموعه نسبت به رفع ایرادات سطحی دستگاه خود اقدام نمایند . مرکز تعمیرات پرینتر لیزری به عنوان برگزیده ی بسیاری از نهادهای ذیربط دارای کلیه ی مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ی ریکاوری می باشد . در حال حاضر نمایندگی کپی با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان یکی از موفقترین مراکز بازیابی و تعمیر می باشد .

تعمیرات-پرینتر-لیزری

خدمات واحد تعمیرات پرینتر لیزری

برخی از خدمات واحد تعمیرات پرینتر لیزری بدین شرح است  :

  • رفع ایراد پرینتر ریکو
  • تعمیر پرینتر کیوسرا
  • حل مشکل پرینتر توشیبا
  • تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا
  • ترمیم و ریکاوری چاپگر پاناسونیک
  • ریکاوری چاپگر ال جی در مرکز تعمیرات پرینتر لیزری
  • تعمیر پرینتر کانن
  • تعمیرات پرینتر شارپ
  • بازیابی و ترمیم پرینتر سامسونگ
  • عیبی یابی و رفع ایراد چاپگر زیراکس
  • ترمیم پرینتر اچ پی در مرکز تعمیرات پرینتر لیزری
  • حل مشکل پرینتر ایسوس در مرکز تعمیرات پرینتر لیزری

چگونگی تعمیرات پرینتر لیزری

مرکز تعمیر پرینتر لیزری با تکیه بر دانش کارشناسان و تعمیرکاران مجرب به رفع ایراد پیش آمده در چاپگر کاربران مبادرت می ورزد . پرینتر یکی از تجهیزات جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده به وسیله رایانه را بر روی کاغذ یا رسانهٔ مشابه دیگری حک می ‌کند. انواع پرینترها عبارت ‌اند از چاپگر ماتریس سوزنی، چاپگر لیزری، چاپگر جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی. چاپگرها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تأمین رنگ در چاپگرها، بسته به نوع چاپگر، تونر یا کارتریج نامیده می ‌شود. چاپگری که در آن از پرتوهای لیزر برای نشاندن جوهر بر روی کاغذ استفاده می ‌گردد پرینتر لیزری نام دارد .

چاپگرهای لیزری نیز خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌ شوند. چاپگرهای لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار می ‌روند، اما از چاپگرهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده می ‌شود. چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس زیاد مناسب نسیتند جون هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج بالا است. تعمیرات پرینتر لیزری در نمایندگی کپی با بکارگیری تجهیزات درجه یک و مدرن انجام می گردد . لازم به ذکر است ، کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی قابل مقایسه با سایر مراکز تعمیر نیست .

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، واحدهای تعمیرات کپی را به صورت پارت های تفکیک شده طراحی کرده است . کارشناسان فنی این مرکز در هر واحد به تعمیر یک دستگاه مبادرت می ورزند . از این رو کاربران چاپگر برای رفع ایراد دستگاه خود باید به کارگاه مرتبط مراجعه نمایند .  لازم به ذکر است ، تعمیرکاران مرکز تعمیرات پرینتر لیزری با دقت و توجهی هرچه تمامتر به بازیابی دستگاه مبادرت می ورزند . چنانچه شما عزیزان با افت عملکرد دستگاه خود مواجه شدید می توانید با آسودگی خاطر نسبت به دریافت خدمات از نمایندگی کپی اقدام نمایید .

تکنسین های مرکز تعمیرات پرینتر لیزری ابتدا به عیب یابی و آنالیز کامل دستگاه می پردازند . سپس بهترین گزینه برای تعمیر را انتخاب می نمایند . بدیهی است از این طریق راندمان کار تکنسین ها به شکل چشمگیری افزایش می یابد . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

جهت مطالعه ی سایر مطالب  در بخش اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول با ما همراه شوید.