آموزش تعمیرات ماشین های اداری

 آموزش تعمیرات ماشین های اداری عبارت است از :  آنالیز و بررسی عملکرد قسمتهای مختلف دستگاه کپی ، پرینتر ، اسکنر ، فکس و…. آموزش تعمیرات ماشین های اداری از اصول اولیه آغاز میگردد . در این دوره کارآموز می تواند تمامی قطعات و مکانیزم های دستگاه  را به صورت عملی بررسی و عیب یابی نماید.

دانشجویان در صورت موفقیت در دوره ها ، این امکان را خواهند داشت که در کارگاههای مرکز سخت افزار ایران مشغول به فعالیت شوند. پروسه آموزش در مجهزترین و کاملترین کارگاه آموزشی ماشینهای اداری انجام میگردد .این مژده را به کارآموزان گرامی می دهیم که ، اساتید این دوره ها از بین برترین اساتید کشور برگزیده شده اند.

یکی از مهمترین ویژگیهای این مرکز پشتیبانی و مشاوره کارآموزان بعد از دوره برای شروع کار و تاسیس دفتر است . مدرسین مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری مهمترین نکات در تعمیر ماشینهای اداری را به کارآموزان می آموزند . به همین دلیل دانشجویان پس از اتمام دوره با تمامی فنون تعمیر آشنا خواهند شد . تدریس ترمیم و بازیابی برندهای مختلف پرینتر ، اسکنر ، فکس و دستگاه های فتوکپی در این مرکز انجام میگردد . لازم به ذکر است ، پروسه آموزش بصورت کارگاهی و فوق تخصصی است .

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری

در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری ، کلاس ها به صورت منظم و در زمان تعیین شده برگزار می گردد. بعد از اتمام دوره امکان پشتیبانی فنی به صورت حضوری تلفنی و ارتباط مستقیم با اساتید وجود دارد. آموزش تعمیرات ماشین های اداری با متد ها و روشهای اصولی و کاربردی در محیط تعمیراتی مجهز صورت میگیرد .

پروسه آموزش در کارگاه تعمیرات ماشین های اداری انجام می شود . مدرسین مرکز تمامی روشهای تعمیر را بصورت عملی به کارآموزان می آموزند . کلاسهای آموزشی مرکز سخت افزار ایران بصورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل میگردد . خاطرنشان میسازیم کارآموزان پس از اتمام دوره موفق به اخذ مدرک مرکز سخت افزار ایران خواهند شد.

سرفصل های آموزش تعمیرات ماشین های اداری

  • آموزش تعمیر پرینترهای جوهرافشان.
  • تدریس تعمیر پرینتر سوزنی و چاپگرهای بانکی.
  • تدریس عیب یابی موتورهای AC, DC, STEP موتور.
  • آموزش انواع سنسور و کاربرد آنها در دستگاه فکس.
  • تدریس عیب یابی پورت های اینترفیس و مدارهای کنترل کننده.
  • نصب و راه اندازی و سرویس دستگاه مخصوصا دستگاههای چند کاره.
  • تدریس اشکالات مرتبط به کارتریج در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • تدریس آشنایی با جدول تنظیم سوئیچ های نرم افزاری مطابق با کتابچه راهنمای Service Manual.
  • تدریس ریکاوری پرینترهای لیزری به صورت کاملا تخصصی در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • تدریس شناسایی اصول عیب یابی و رفع عیب برد منبع تغذیه در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • تدریس تست و تنظیم عملکرد دستگاه های فکس و کدهای مربوطه در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • آموزش کدها و خطاهای انواع ماشینهای اداری.
  • آموزش تعمیر پرینترهای لیزری به صورت کاملا تخصصی.
  • تدریس کار با بوبین در پرینتر های لیزری و خطاهای مربوط به آن.
  • آموزش باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات اسکنر دستگاه scanner.
  • آموزش باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات ایمیجینگ یونیت imaging unite.
  • آموزش باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات تونر هاپر یا مخزن تونر toner hoper.
  • تدریس باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی maine motor & drive.
  • تدریس نصب و راه اندازی و سرویس دستگاه مخصوصا دستگاههای چند کاره در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • تدریس باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات قسمت تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ adf در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.
  • تدریس باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات کاست و بای پس کاغذ cassette & bypass در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.

دوره ی تخصصی تعمیر ماشین های اداری

 دوره تخصصی تعمیرات ماشین های اداری مختص آن دسته از کارآموزانی است. که دوره ی عمومی را پشت سر گذاشته اند . همچنین تکنسین هایی که تمایل به پیشرفت در شغل خود دارند .میتوانند در این دوره ثبت نام نمایند . مباحث دوره تخصصی آموزش تعمیرات ماشین های اداری عبارت است از: آموزش باز و بسته نمودن و تنظیمات دستگاه و تعویض برد های الکترونیکی. تدریس باز و بسته نمودن کاور های دستگاه فتوکپی در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری.

آموزش تمیز کاری و جنرال سرویس دستگاه فتوکپی . تدریس صحیح تمیز کردن آیینه ها. تدریس کار با بوبین در پرینتر های لیزری و خطاهای مربوط به آن در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. آموزش ایرادها و قلقهای مرتبط به تعمیرات. تدریس تعمیر پرینترهای لیزری به صورت کاملا تخصصی. آموزش نصب و راه اندازی و سرویس دستگاه مخصوصا دستگاههای چند کاره در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. آموزش کدها و خطاهای انواع دستگاهها.

تدریس اشکالات مرتبط به کارتریج در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. آموزش تعمیر پرینترهای جوهرافشان. تدریس ریکاوری پرینتر سوزنی و چاپگرهای بانکی. تدریس تست و تنظیم عملکرد دستگاه های فکس و کدهای مربوطه. آموزش آشنایی با جدول تنظیم سوئیچ های نرم افزاری مطابق با کتابچه راهنمای Service Manual. تدریس آشنایی با انواع سنسور و کاربرد آنها در دستگاه فکس.

دوره ی عمومی تعمیر ماشین های اداری

دوره ی عمومی تعمیرات ماشین های اداری مختص کارآموزان مبتدی است. پس از اتمام دوره کارآموزان با تمامی ویژگیهای دستگاه خود و روشهای رفع ایرادهای جزئی محصول آشنا می شوند . برخی از مباحثی که در دوره عمومی مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری تدریس میگردد.

عبارتند از :  تدریس نصب و راه اندازی و سرویس دستگاه مخصوصا دستگاههای چند کاره در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. تدریس اشکالات مرتبط به کارتریج در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. تدریس بازیابی پرینترهای جوهرافشان. آموزش تعمیر پرینتر سوزنی و چاپگرهای بانکی. تدریس توانایی تشخیص و بررسی مکانیزم کار دستگاه فکس در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. تدریس نصب و راه اندازی دستگاههای فکس. آموزش تنظیمات کامل دستگاه فکس.

 آموزش شناخت انواع مدلهای فتوکپی دیجیتال و آنالوگ و همچنین دستگاه های سرعت بالا و سرعت پایین موجود در بازار. تدریس شناخت بخشهای مختلف یک دستگاه فتوکپی. آموزش کاربری تعمیرات دستگاه کپی . تدریس آشنایی با طرز کار و آمادگی کامل برای شروع توانایی تعمیرات چاپگرها در مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری. آموزش نحوه باز و بسته کردن صحیح چاپگر و نحوه تعویض قطعات چاپگر. تدریس ریکاوری انواع چاپگر سه کاره و چندکاره.آموزش تعمیر پرینترهای لیزری به صورت کاملا تخصصی.

هزینه دوره های آموزشی

آموزش فوق تخصصی و کارگاهی تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات پرینتر شامل

اموزش تعمیرات پرینتر های لیزری ، جوهر افشان و سوزنی ، شارژ کارتریج ، فکس و اسکنر

نام دوره
تعمیرات پرینترلیزری
سوزنی و جوهر افشان، فکس
و اسکنر و شارژ کارتریج

زمان شروع دوره
یکم و پانزدهم هر ماه
با تعداد محدود ۳ نفر
در هر دوره

مدت زمان آموزش
۵۰ ساعت – به همراه آموزش
عملی در کارگاه تعمیرات
مرکز سخت افزار ایران

شهریه دوره
تماس با ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱

تعمیرات دستگاه های فتوکپی

شارپ ، توشیبا ، ریکو افیشیو ، ایراد یابی عملی و تصویری

نام دوره
تعمیرات دستگاه های فتوکپی دیجیتال

زمان شروع دوره
یکم و پانزدهم هر ماه
با تعداد محدود ۳ نفر
در هر دوره

مدت زمان اموزش
۵۰ ساعت – به همراه آموزش
عملی در کارگاه تعمیرات
مرکز سخت افزار ایران

شهریه دوره
تماس با ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات پرینتر های لیزری ، جوهر افشان ، سوزنی فکس و اسکنر و دستگاه های فتوکپی دیجیتال

پک اموزش ویژه
تعمیرات ماشین های اداری

زمان شروع دوره
یکم هر ماه
با تعداد محدود ۳ نفر
در هر دوره

مدت زمان اموزش
۷۵ ساعت به همراه آموزش عملی در کارگاه تعمیرات مرکز سخت افزار ایران

شهریه دوره
تماس با ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، ضمن آموزش تعمیرات ماشین های اداری ،   خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم این دستگاه ها را به کارآموزان گرامی ارائه می نماید . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . تعمیرکارن به دلیل مجزا بودن واحدها میتوانند تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک دستگاه نمایند . به همین دلیل کیفیت راندمان کار مجموعه قابل مقایسه با سایر تعمیرگاهها نیست . مدیریت نمایندگی رسمی کپی ترتیبی داده است .

تا با ورود ابزارآلات مدرن به کشور مهندسین مرکز نسبت به خریداری و به روز کردن کارگاهها اقدام نمایند . مرکز تعمیرات کپی ارائه دهنده خدمات ریکاوری به همراه گارانتی است . ضمنا این مرکز واردکننده قطعات اورجینال نیز میباشد . به همین دلیل تعمیرکاران درصورت نیاز به تعویض قطعه از قطعه اصل استفاده مینمایند . پرسنل ما پاسخگوی سوالات شما درحیطه آموزش تعمیرات ماشین های اداری میباشند .