اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه فتوکپی

دستگاه فتوکپی امروزه جایگاه ویژه ای در میان کاربردی ترین ماشین های اداری پیدا کرده است. این دستگاه ها به دلیل حساسیت زیادی که دارند دچار خرابی های بسیاری می شوند. اختلال در عملکرد دستگاه باعث می شود امور مربوطه به کندی پیش برود. بنابراین تعمیر دستگاه فتوکپی اقدامی ضروری و واجب  محسوب می شود. لازم به ذکر است که تعمیر دستگاه فتوکپی نیازمند افراد متخصص و مجرب می باشد. اگر دستگاه فتوکپی دچار اختلال شده می توانید از کادر فنی ما کمک بگیرید و با مراجعه به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر کنید. اگر تعمیر دستگاه فتوکپی توسط افراد نابلد و بی تجربه  انجام شود امکان دارد آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود.

تعمیر دستگاه فتوکپی

انواع دستگاه کپی و کاربرد های آن

دستگاه های کپی در دو مدل رو میزی و ایستاده در انواع برند های مختلف تولید می شوند. دستگاه کپی های رومیزی در ابعاد کوچکی ساخته شده اند  و برای مصارف کم کارکرد مناسب هستند. اگر از این دستگاه ها بیش از حد آن ها استفاده کنید کارکرد دستگاه دچار اختلال می شود. دستگاه های فتوکپی که در مدل ایستاده تولید شده اند دارای کاربرد بیشتری نسبت به مدل های رومیزی می باشند. دستگاه فتوکپی ایستاده دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و برای استفاده در شرکت ها ، مراکز اداری بزرگ، مدارس و… مناسب است. این دستگاه ها معمولا دچار اشکالاتی شبیه به هم می شوند و گاهی هم نیاز به تعویض قطعات دارند. تمام این اقدامات نیاز است تا توسط متخصصان و افراد با تجربه انجام شود.

سرویس در محل دستگاه فتوکپی

سرویس در محل دستگاه فتوکپی برای کاربران شرایط مناسبی را فراهم کرده است تا بدون مراجعه به نمایندگی دستگاه را تعمیر کنید. با این سرویس می توانید تمام خدمات مورد نیاز بریا تعمیر دستگاه فتوکپی را دریافت کنید. به دلیل حضور تعمیرکار در محل مورد نظر شما، می توانید تمام ابهامات و سوالات خود را از تکنسین ما بپرسید و راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. ضمن اینکه استفاده از تعمیر در محل دستگاه کپی به کاربر این امکان را می دهد تا بر تمام مراحل تعمیرات و تعویض قطعات نظارت داشته باشند.

نکات مهم در حفظ و نگهداری از دستگاه کپی

حساسیت این دستگاه باعث می شود تا نگهداری آن در جهت حفظ عملکرد دستگاه کاری با دقت و ضروری محسوب شود. دستگاه فتوکپی همانند دیگر دستگاه های الکترونیکی نیازمند سرویس های به موقع می باشد. تعمیر دستگاه فتوکپی  و تعویض قطعات آن باید حتما توسط نیروهای متخصص و مهندسان مجرب انجام شود. برای نگهداری بهتر از دستگاه لازم است تا در حد معمول از آن استفاده کنید زیرا فشار بیش از حد به دستگاه منجر به بروز مشکلات مختلف برای آن می شود. تعویض به موقع قطعات، تعمیرات، سرویس دستگاه از جمله نکاتی است که برای نگهداری از دستگاه باید انجام داد.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی با وجود سابقه ای درخشان سالهاست در تلاش است تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند. استفاده از برترین مشاوران در فروشگاه این نمایندگی به خریداران این امکان را داده است تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید دستگاه را دریافت کنند. هدف اول نمایندگی کپی رضایت کامل مشتریان از خدمات ارائه شده می باشد. پایداری نمایندگی کپی با تکیه بر دو اصل تضمین کیفیت و تاکید بر مشتری مداری صورت گرفته است. ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفی و در کمترین زمان از وییگی های بارز نمایندگی کپی می باشد.

مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی

تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز فقط به وسیله ی متخصصان مجرب انجام می شود. مدیریت این مجموعه با در اختیار گذاشتن مدرن ترین تجهیزات و امکانات شرایط لازم برای ارائه ی بهترین خدمات را فراهم کرده است. تمام تعمیرات دستگاه فتوکپی در این مرکز به صورت کاملا تخصصی عرضه می شود. این مرکز با بهره مندی از برترین متخصصان قادر است انواع دستگاه کپی در تمامی برند های معتبر از جمله توشیبا، شارپ، کانن، کونیکا مینولتا، زیراکس و… را تعمیر کند و در صورت نیاز قطعات آن را تعویض کند. تمامی قطعات تعویض شده دارای گارانتی اصالت کالا می باشند. تمام دستگاه های تعمیر شده برای مشتری تست می شود و در صورت عملکرد صحیح، دستگاه تحویل داده می شود.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩