اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر

تعمیر درام پرینتر بسیار حساس است و ظرافت های پیچیده ای دارد. درام تصویر را از پرینتر به کاغذ انتقال می دهد و در نهایت تصویر چاپ می شود. اگر درام بی کیفیتی داشته باشید، حتی با بهترین تونر، کارتریج کارایی مناسبی نخواهد داشت. درام استوانه ای است که با مواد خاص پوشیده شده و با دریافت نور از خود خواص الکتریکی نشان می دهد. با ولتاژ شارژ شده و با نور دشارژ می شود. ذاتا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به همین جهت است که تعمیر درام پرینتر از حساسیت پیچیده ای برخوردار است چون ذات حساسی دارد.

تعمیر درام پرینتر

چگونگی تعمیر درام پرینتر

تعمیر درام پرینتر توسط کاربر غیر ممکن نیست هرچند احتمال آسیب وجود دارد ،اما با رعایت اصولی که بیان می کنیم می توانید تعمیر درام پرینتر را به خوبی انجام دهید. از آنجا که درام در تصویر سازی و کیفیت تصویر نقش حیاتی و اساسی دارد، لذا کیفیت کارایی آن باید در فواصل زمانی مشخص و مدون مورد بررسی قرار بگیرد. بهترین و اولین کاری که برای بالا بردن کیفیت درام می توان انجام داد، حفظ نظافت آن است.  این اولین و حیاتی ترین نکته ای است که  در تعمیر درام پرینتر می توانید به آن توجه کنید. برای این کار لازم است در فواصل زمانی معین و با برنامه درام را با یک دستمال بدون پرز و خشک و بدون استفاده از هیچ ماده دیگری، تمیز کنید. با تمیز نگه داشتن کارتریچ نظافت درام هم تامین می شود.

حساسیت های رایج در تعمیر درام پرینتر

درام از نور فراری است و در مقابل ضربه بسیار آسیب پذیر. با در نظر داشتن این دو نکته پیوسته می توانید از درام به خوبی محافظت کنیدو تعمیر درام پرینتر به خوبی انجلم دهید.  این قطعه استوانه ای شکل با محفوظ ماندن در کارتریچ، بسیار هوشمندانه از خود مراقبت می کند. پس نتیجه می گیریم که کارتریچ در سالم ماندن درام نقش مهمی بازی می کند.

چرا تعمیر درام پرینتر مهم است؟

ظاهر شدن خطوط و نقاط غیر عادی نشان می دهد که تعمیر درام پرینتر امری ضروری است؛  بین سطح کاغذ و سطح یک درام اختلاف بسیار کمی وجود دارد. درام‎ها به خراش حساس هستند و این خراش ها باعث می شوند علامت های دائمی در هر نسخه چاپ، ظهورکنند. برخی از مواد همچنین می توانند توانایی خود برای نگهداری یا مقاومت در برابر شارژ را از دست بدهند که باعث می شود تونر به درام نچسبد. در تعمیر درام پرینتر باید به همه این نکات توجه کنیم. به یاد داشته باشید که اگر تونر به صورت الکتروستاتیکی به درام جذب نشود، پرینت انجام نمی‎شود.

چرا تعمیر درام پرینتر مهم است؟

دلایل اهمیت تعمیر درام پرینتر

  • زمانی که برای اولین بار کارتریج اصلی را شارژ می‌کنیم.
  • در صورت زخمی بودن درام
  • در صورتی که حجم کار بالا باشد.

تعمیرات پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر حتما باید در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات انجام شود و این تعمیرگاه باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان، چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه سرویس دهی کند. مرکز تعمیرات پرینتر با داشتن تعمیرگاه های مجهز و بخش های مجزا و تخصصی، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع ماشین های اداری ارائه می دهد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می کنند؛ همه دستگاه ها اعم از انواع پرینتر، سرور، پلاتر، اسکنر و کارتریج را دقیق و سریع  تعمیر و سرویس می کنند؛ این مرکز خدمات و تعمیرات فالنیک شامل محصولات گارانتی دار و بدون گارانتی را نیز پشتیبانی می کند و تمامی برندهای روز دنیا را تحت حمایت خود دارد.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی و ماشین های اداری با در نظر گرفتن نیاز روز ادارات و شرکت های بزرگ و کوچک با شرایط متفاوت و ویژه آماده پاسخگویی به  نیاز همه کاربران این حوزه است. امروزه استفاده از دستگاه پرینتر در تمامی ادارات و مراکز آموزشی امری ضروری است. برای تهیه این دستگاه لازم است از یک درگاه امن و مطمئن خرید کنید؛ درگاهی که بتواند به خوبی نیازهای بعدی شما را پاسخگو باشد و از زیر بار مسئولیت های خود شانه خالی نکند. نمایندگی کپی با کادری مجرب و متخصص همه این امور را یک جا و در بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. واحدهای تعمیرات کپی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع مدل های ماشین های اداری به کاربران گرامی ارائه می نمایند. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیر دستگاه کپی مطالعه نمایید.

3.3/5 (15 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩