تعمیرات تخصصی کپی و پاسخ گویی به پرسش ها

در این صفحه می توانید پرسش ها ی خود را مطرح نموده و از پاسخ های تخصصی کارشناسان ما بهره مند گردید. جهت مطالعه ی پرسش ها ی متداول کپی با ما همراه شوید….

تعمیرات تخصصی کپی و پاسخ گویی به پرسش ها

پاسخگویی به سوالات دستگاه کپی

در این بخش قصد داریم به پرسش های متداولی که درباره خرابی و تعمیر دستگاه کپی ایجاد می شود، پاسخ دهیم. این پرسش ها از قرار زیر هستند:

1.چرا برگه در دستگاه کپی گیر می کند؟

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی یکی از ایرادات رایجی است که باعث بروز اختلال در روند کپی شده و نیاز به تعمیرات دستگاه کپی دارد. این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد که جنس کاغذ و وزن آن از مهم ترین دلایل هستند. بنابراین کاغذ های سبک و نازک بیشتر دچار این مشکل شده و در دستگاه گیر می کنند. همچنین تنظیمات اشتباه دستگاه کپی می تواند باعث گیر کردن کاغذ در آن شود. به این ترتیب باید به تنظیمات دستگاه کپی توجه کرده تا از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

2. دلیل خط افتادن روی برگه های کپی شده چیست؟

مشکل رایج دیگری که باعث ایجاد اختلال در دستگاه کپی و نیاز به تعمیر دستگاه کپی می شود، خط افتادن روی کاغذ های کپی شده است. این مشکل به علت خرابی و کثیف شدن درام اتفاق می افتد و با تعویض آن رفع می گردد.

3. چرا کاغذ های کپی شده بی کیفیت و کمرنگ هستند؟

مشکل رایج دیگر در دستگاه کپی مربوط به بی کیفیت و کمرنگ بودن چاپ است. چنانچه این مشکل با تعویض یا شارژ تونر کارتریج رفع نشود، باید کیفیت و هماهنگی کارتریج یا جوهر را بررسی کنید.

4. چرا برگه های کپی شده دارای چین و چروک می شوند؟

علت دیگری که برای خرابی و نیاز به تعمیر دستگاه کپی می توان به آن اشاره کرد، مچاله یا چین و چروک شدن کاغذ کپی شده است. دلایل ایجاد این مشکل مربوط به خرابی یا فرسودگی غلطک، رولرهای چسبناک، کاغذهای ورودی خراب و مرطوب و موارد دیگر است.

5. دلیل تاریک یا روشن شدن برگه های کپی شده چیست؟

تاریک یا روشن شدن برگه های کپی شده یکی دیگر از اختلالات رایج در دستگاه کپی بوده که کاربران زیادی با آن مواجه می شوند. بهترین روشی که برای تعمیر دستگاه کپی و رفع این مشکل پیشنهاد می شود، بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه است. همچنین می توانید برای تنظیم رنگ برگه کپی شده یا تعویض تونر نیز اقدام نمایید.