اشتراک گذاری

برندهای دستگاه کپی

  در بازار رقابتی در هر صنعت و هر جا که عرضه و تقاضا وجود دارد نسبت به بازار هدف و تعیین میزان کسب درآمد شرکت هایی وجود دارند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در حد سطح توانایی عرضه می کنند و برای خود برندسازی می کنند. در واقع برندهای دستگاه کپی هم جزئی از این معقوله می باشد که خود دستگاه کپی از زمان ساخت برای اولین بار با کمترین امکانات تا به امروز در جهان علم روز و فناوری با بهره بردن از امکانات ویژه از دو نوع ساختار پیروی کرده است . دستگاه کپی سیاه و سفید و دستگاه کپی رنگی.

دستگاه کپی دقیقاً همان چیزی است که شرکت‌ها، اداره‌جات، سازمان‌ها و … برای امور چاپی خود به آن احتیاج دارند از این‌رو می‌توان گفت که دستگاه کپی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اداری است که کاربرد بسزایی دارد. با این وجود بدیهی است که برندهای متعددی به طراحی و تولید این دستگاه بپردازند تا همچنان در بازار داغ رقابت تولید دستگاه کپی باقی بمانند. برندهای قدیمی و معتبری که از گذشته تاکنون به تولید دستگاه کپی می‌‌پردازند شامل: برند ریکو، کونیکا مینولتا، توشیبا، کانن، شارپ، برادر، کیوسرا و زیراکس می‌باشند. در ادامه این مطلب نگاهی به هر یک از این برندهای دستگاه کپی می‌اندازیم پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

برندهای دستگاه کپی

معرفی برندهای دستگاه کپی

دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی ریکو مناسب برای دفاتر و محیط های اداری است و می توان از مزایای خوب این دستگاه قیمت پایین و مناسب آن دانست. قطعات این دستگاه بسیار در بازار زیاد بوده است ، سرعت این دستگاه بسیار بالا و مناسب محیط های اداری می باشد . البته که این دستگاه از جمله دستگاه های سیاه و سفید می باشد . در بین برندهای دستگاه کپی ارزان ترین محسوب می شود .

دستگاه کپی کونیکا مینولتا

این دستگاه به دلیل دارا بودن قطعات مصرفی زیاد و نیز سرعت بالای آن بسیار مورد استقبال افراد و مکان های مختلف قرار گرفته است این دستگاه در دو نوع دستگاه کپی رنگی و دستگاه کپی سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که نیازمند کپی در تیراژ بالا وجود داشته باشد استفاده از نوع سیاه و سفید آن خیلی مقرون به صرفه نیست .

دستگاه کپی برادر

یکی از برندهای دستگاه کپی که از قدیم ‌الایام تا به امروز نقش پر رنگی در دنیای طراحی و تولید دستگاه‌های کپی داشته است، برند برادر می‌باشد. برند برادر در طراحی و تولید دستگاه‌های کپی چند کاره با قابلیت‌های چاپ، کپی و اسکن خبره است به گونه‌ای که دستگاه‌های کپی برادر گزینه‌ ایده‌آلی برای استفاده در شرکت‌ها به حساب می‌آیند و حداقل سرعت آن‌ها برای چاپ برابر با 40 صفحه در هر دقیقه می‌باشد.

علاوه‌بر تمامی این‌ها دستگاه‌های کپی که توسط این برند تولید و روانه بازار می‌شوند از تمامی برنامه‌های چاپ اسناد مخصوص گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند؛ از این‌رو با خرید یکی از مدل‌های دستگاه کپی برادر خیالتان کاملاً از این نظر راحت خواهد بود که با استفاده از هر برنامه‌ای می‌توانید گوشی خود را به راحتی به دستگاه کپی وصل کنید و از اسناد موجود بر روی گوشی خود کپی بگیرید.

دستگاه کپی زیراکس

از دیگر برندهای دستگاه کپی که خیلی هم معروف است می‌توان به برند زیراکس اشاره کرد. البته قیمت دستگاه‌های کپی این برند نسبت به سایر برندها گران‌تر است چراکه کیفیت ساخت دستگاه‌های کپی زیراکس نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بالاتر است. به همین دلیل است که دستگاه‌های کپی زیراکس به دستگاه‌هایی با دوام و با رابط کاربری مستحکم معروف هستند. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که درصورت برخوردار بودن از بودجه کافی برای خرید دستگاه کپی حتماً به سراغ خرید یکی از مدل‌های دستگاه کپی زیراکس بروید تا همیشه خیالتان از کیفیت بالای این دستگاه راحت باشد.

دستگاه کپی کیوسرا

برند کیوسرا به طراحی و تولید دستگاه‌های کپی چند کاره تجاری که از دوام و توانایی بالایی برای حجم زیادی از کارها برخوردار هستند، شناخته شده‌ است. از این‌رو اگر به دستگاه کپی برای کپی گرفتن از حجم بالایی از اسناد در روز نیاز دارید که دوام بالایی هم داشته باشد، انتخاب و خرید یکی از مدل‌های دستگاه کپی کیوسرا بهترین گزینه است. برند کیوسرا علاوه‌بر اینکه به طراحی و تولید دستگاه کپی شهرت دارد بر روی تولید پرینترهای مخصوص برای شرکت‌های معماری و طراحی نیز متمرکز است بنابراین اگر شما هم صاحب یک شرکت معماری و طراحی هستید می‌توانید برای چاپ باکیفیت طرح‌های خود از دستگاه پرینتر کیوسرا استفاده کنید.

دستگاه کپی توشیبا

این دستگاه به علت سرعت متوسطی که دارا می باشد در میان برندهای دستگاه کپی بیشتر در مدارس مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله عدم استفاده از آن در مراکز عمومی کمبود قطعات و مواد مصرفی آن می باشد . نیز لازم به ذکر است که تعمیر کارهای این دستگاه بسیار کم می باشد .

 دستگاه کپی کانن

این دستگاه برعکس دستگاه کپی ریکو به دلیل دارا بودن قطعات مصرفی گران تنها مشتریان خاص خود را دارا می باشد . سرعت کپی این دستگاه بسیار بالا می باشد و برای مکان هایی که نیازمند کپی برداری با حجم بالا و با سرعت بالا می باشد مناسب است . در بین برندهای دستگاه کپی گران ترین محسوب می شود .

دستگاه کپی شارپ

مکان هایی که حجم کاری آنها بسیار بالا است می توان از دستگاه  کپی شارپ جهت انجام امور اداری خود استفاده کنند ، دستگاه کپی شارپ هم رنگی است و هم دستگاه کپی سیاه و سفید دارد ، دستگاه کپی شارپ به علت نداشتن مواد مصرفی خیلی مورد استقبال عموم واقع نگردید .

  البته بایستی به ایت نکته توجه داشت که برندهای دستگاه کپی بیشتری نیز موجود است ولی به در ایران این دستگاههای کپی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و برندهای پرفروش بازار محسوب می شوند .

نمایندگی فروش دستگاه کپی

فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید کدام یک از برندهای دستگاه کپی هستید شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبه‌های متعدد نمایندگی فروش دستگاه کپی، خدمات فروش و پس از فروش هر یک از برندها و مدل‌های دستگاه کپی را دریافت کنید. اگر هم با هیچ یک از برندها و مدل‌های دستگاه فتوکپی آشنایی ندارید و نمی‌دانید که دقیقاً چه دستگاه کپی مناسب نیاز و بودجه شماست با مراجعه به نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی می‌توانید راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان فروش این مرکز دریافت کنید تا به راحتی بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین برند و مدل دستگاه کپی را خریداری کنید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩